5 tips til at konvertere dit (bedste) indhold til varme leads

Indhegn dit bedste materiale bag en formular, og konverter din content marketing-indsats til varme leads. Her får du 5 tips til, hvordan du kommer i gang.

Sådan optimerer du eventkommunikation med automatiserede e-mails

Her er tre typer af automatiserede e-mail-flow, du kan lave før, under og efter et event, der optimerer udbyttet af jeres event i form af flere deltagere og leads.

8 tips for B2B-typer til at få mere værdi ud af e-mail marketing

E-mail marketing, Lead nurturing, Permission-indsamling, Nyhedsbrev, B2B, Content marketing. Vi gennemgår det hele her.

Bind salg og marketing sammen i effektiv smarketing

Smarketing handler om at koble processerne i salg og marketing tæt sammen. Formålet er at skabe en effektiv, strategisk salgstilgang, hvor de to discipliner arbejder efter et fælles mål. 

INBOUND18: Stor digital værktøjskasse til lille budget

De billige og gratis versioner af HubSpots marketing- og salgs-software har hidtil været ret skrabede. Men under INBOUND18, Hubspots årlige konference i Boston, annoncerede den amerikanske marketin...

E-mail marketing anno 2018: Guld for statistik-nørder

Savner du et solidt sammenligningsgrundlag for jeres e-mail marketing? Så er der hjælp at hente i en ny benchmark-rapport fra IBM.

Ny inbound-konsulent i Publico

Nicoline Sørensen er ny inbound-konsulent i Publico.

Seminar: E-mail marketing for B2B

Tag med til Publicos morgenseminar, og hør, hvorfor (og ikke mindst hvordan) du stadig skal bruge e-mail marketing i dit content marketing-mix.

E-bog: Inbound marketing for B2B-virksomheder

Er du en af de typer, der både mangler læsestof OG varme leads til salgsafdelingen? Slå to fluer med et smæk med vores guide til inbound marketing for B2B-virksomheder.

Leads er marketingchefens topprioritet i 2017

Ifølge HubSpots nye rapport ”The State of Inbound 2017” er der særligt to opgaver, der skiller sig ud på marketings prioriteringsliste for 2017: At få flere leads omdannet til kunder og at skabe me...