De fleste af os vil gerne se antallet af tilmeldinger til vores nyhedsbrev og øvrige e-mail marketing vokse eksplosivt. Men hvordan gør du i praksis? Her får du 6 skarpe metoder (plus et bonus-tip), d...
Det gode CRM gør marketing i stand til at generere varme leads og hjælper salg med at prioritere. Så drop Excel-arket fra helvede, og sæt CRM i centrum for jeres marketing- og salgsaktiviteter.
Arbejder du aktivt med lead-generering og salg, har du helt sikkert styr på de fem lead-stadier. Så kan du bare tage en kop kaffe og fortsætte med det, du gør.
Det her blogpost går i stedet ud til di...
Inbound marketing, som bl.a. er metoden bag den populære CRM-platform HubSpot, fokuserer på at tiltrække kunder gennem relevant og nyttigt content og giver værdi i hvert trin i din kundes købsrejse. V...
Hvornår har du sidst givet dit e-mail marketing-setup en grundig forårsrengøring? Hvis det er længe siden, får du her sæbe, kost og spand i form af tre flows, der er uundværlige for dig som B2B’er.
Er din e-mail marketingstrategi kun halvt færdigbagt, er det måske, fordi det kan være uoverskueligt at få styr på alle de vigtige elementer og få sat dem i proces. Derfor har vi udarbejdet en strateg...
Hvis din virksomhed skal i gang med inbound marketing, account based marketing eller en generel digitalisering af jeres lead-generering, så skal du da søge 100k hos SMV:Digital. Husk, det er først til...
Ny tilskudspulje på knap 25 mio. kr. er nu åben for ansøgninger. Her kan SMV'er søge om tilskud på 100.000 kr. til privat rådgivning om digital omstilling - fx marketing automation. Puljen lukker 10. ...
Hvordan skal danske SMV’er forholde sig til den digitale transformation? Det sætter Publico og en række andre aktører fokus på med et arrangement under dette års Internet Week Denmark. Publico er desu...
Når B2B-virksomheder vil måle effekten af content marketing -indsatsen, skal såvel indhold som arbejde sættes i system med de rette værktøjer. Her får du et udvalg af de enten gratis eller billige vær...