Måske er du producenten, der skal vise, hvordan dine løsninger forener form og funktion – og gør livet på byggepladsen lettere.
Eller rådgiveren, der skal positionere dine spidskompetencer over for nøje udvalgte drømmekunder. Eller totalentreprenøren, der skal give de store bygherrer ro i maven.
Uanset hvad kan vi hos Publico bruge vores sektorkendskab til at hjælpe dig med at omdanne fordele til fortællinger, som vinder hjerter og hjerner hos din liste af ønskemodtagere.
Besøg vores sektorside til byggebranchen
Derudover har vi skrevet følgende kommunikationsfaglige artikler målrettet entreprenører, arkitekter, ingeniører, producenter og andre virksomheder inden for byggesektoren:
- Hvordan slipper byggebranchen igennem corona?
- Måling: Rammer hovedet på sømmet i byggebranchen?
- Vind dine ønskekunders hjerte med account based marketing?
- Hey, byggebranche! Sådan kommer du i gang med content marketing
- Beboeren først: Sådan sikrer du succesfuld bygge-kommunikation
- 7 grunde til, at B2B-virksomheder bør overveje online-tv
- Case: Fjernsyn for dig i byggebranchen
- Case: Sådan vandt Troldtekt fodfæste på Instagram
Tag fat i Thomas, hvis du vil vide mere