Tillykke til Aros Kommunikation!

Aros Kommunikation er en af de konkurrenter, man hepper på og ønsker det bedste for. Måske lige bortset fra, når man er i direkte konkurrence. Aros kan i dag fejre 20 års jubilæum i branchen. Tillykke med det!

Aros Kommunikation var allerede veletableret i kommunikationsbranchen, da jeg stiftede Publico i 2001. Aros blev nemlig allerede stiftet i 1998. I perioden 2003-2005, tror jeg det var, samarbejdede vi om at udvikle og eksekvere en succesfuld svindkampagne for Silvan. Hovedpersonen i svindkampagnen, Svindsvinet, var en figur, jeg fandt på. Men det var Aros, der fik svinet (se billede) til at leve som kampagne-ikon. 

Svindkampagnen for Silvan er blot én af flere veludtænkte svindkampagner, som Aros Kommunikation har arbejdet med. Generelt er holdnings- og adfærdskampagner et forretningsområde, Aros har arbejdet dygtigt med igennem mange år. Foruden svind har kampagne-temaerne bl.a. været trafik og sundhed.

Jeg ønsker Aros Kommunikation al mulig held, lykke og markedsmæssig medvind. Måske lige bortset fra i et aktuelt mini-udbud, hvor vi er i direkte konkurrence. :-)