publico_seminar_015-1

Seminar: Lær at lave en kernefortælling

Kom til morgenseminar (i Aarhus eller København), og få gode råd om, hvorfor din virksomhed bør prioritere netop kernefortællingen, og om, hvordan du skriver en kernefortælling.

Åben for tilmelding: Aarhus 21. november 2019

Åben for tilmelding: København 26. november 2019

Kernefortælling, grundfortælling eller boilerplate. Kært barn har mange navne. Det er imidlertid ikke så vigtigt, hvad du kalder den. Men det er vigtigt, at du prioriterer den.

Der er mange måder at skrive en kernefortælling på, men lige meget hvordan du griber det an, kommer du ikke uden om, at det kræver forberedelse og arbejde. En kernefortælling er nemlig mere end blot virksomhedens historie, det er tilmed virksomhedens ankersted, der viser retningen for jeres kommunikation både internt og eksternt.

På dette seminar sætter vi spotlight på kernefortællingen som et strategisk værktøj, der sikrer sammenhæng i stil, tone og indhold på tværs af alt, hvad I foretager jer.

Lyder det omfattende? Det behøver det faktisk ikke at være. Det handler om at finde ind til kernen af virksomheden og sætte ord på, hvorfor I er sat i verden, hvad jeres virksomhed står for, og hvor netop jeres virksomhed står stærkest i forhold til konkurrenterne.

Læs mere, og tilmeld dig vores seminar om kernefortælling her.

kortlæg jeres værditilbud kernefortælling øvelse

Læs artiklen "Tre gode øvelser til at få hul på kernefortællingen" her.