Seminar: E-mail marketing for B2B

Tag med til Publicos morgenseminar, og hør, hvorfor (og ikke mindst hvordan) du stadig skal bruge e-mail marketing i dit content marketing-mix.

Seminaret er afholdt.  Du kan se vores aktuelle seminar her.

NB

Det er 35 år siden, den første e-mail landede i en dansk indbakke. 35 år…! Al logik i den teknologiske verden siger, at e-mail som distributionsplatform for længst burde være gået samme vej som Minidiscs, Second Life, Crocs og DAB uden +.

Men e-mail marketing og ikke mindst nyhedsbrevet som medie er mere spillevende end nogensinde før. Automatiseringsteknologi – i daglig tale automation –  har nemlig pustet nyt liv i e-mail marketing og nyhedsbrevet som B2B-kanal.

Morgenseminaret tager udgangspunkt i e-mail marketing for B2B anno 2018:

  • hvilken berettigelse nyhedsbrevet har i 2018
  • hvordan du får styr på strategien og ikke mindst på målgruppen
  • hvilket indhold, der virker
  • hvordan du opbygger et publikum (permissions) – herunder lovgivningen i et GDPR-lys
  • hvordan du skræddersyr din content marketing ved hjælp af segmentering og automatisering
  • og meget, meget mere.

Vil du have flere nyhedsbrevsmodtagere?

Savner du endnu mere inspiration til, hvordan I kan øge antallet af kvalificerede modtagere til jeres nyhedsbrev? Så har vi tre gode forslag til dig:

Indsaml permissions på Facebook.

5 tips til at konvertere dit (bedste) indhold til varme leads

Når permission-indsamling bliver et motiverende internt projekt

Derfor skal du bruge e-mail marketing

7 gode grunde til at e-marketing får din forretning til at vokse.

Vil du vide mere om e-mail marketing og hvorfor du skal prioritere det i din virksomhed, så hent e-bogen.

Hent e-bogen

e-bog_email_marketing