Så skal der sættes strøm til danske SMV'er

Hvordan skal danske SMV’er forholde sig til den digitale transformation? Det sætter Publico og en række andre aktører fokus på med et arrangement under dette års Internet Week Denmark. Publico er desuden for syvende år i træk PR-partner for Danmarks største internet-festival.

 

Der råbes digital transformation i alle afkroge af erhvervslivet, og vi hører den ene historie efter den anden om Uber, AirBnB og alle de andre disruptere. Men hvordan forholder man sig lige til det der digital transformation, hvis man ikke just er den typiske digitale disrupter fra Silicon Valley, men faktisk bare en helt igennem gennemsnitlig dansk lille eller mellemstor virksomhed?

Det spørgsmål hjælper Publico med at besvare under årets udgave af Internet Week Denmark. 9. maj i Dokk1 er vi en del af arrangementet ”Digital transformation i danske SMV’er”, og her vil vi – sammen med en stærk line-up af oplægsholdere – hjælpe med at oversætte den digitale omstilling til en dansk SMV-virkelighed.

Sæt strøm til salg og marketing

Kl. 14.15 sharp kan du høre Publicos bud på, hvordan digital transformation kan se ud for salgs- og marketing-afdelingerne. Vi kan afsløre, at det kommer til at handle om inbound marketing og automation. Læs beskrivelsen af Publicos oplæg her.

Fra de øvrige oplægsholdere får du også serveret tips til, for eksempel hvorfor og hvordan augmentet og virtual reality også er relevant for små og mellemstore virksomheder, og hvordan droneteknologi kan styrke forretningen.

Kom med, hvis du er beslutningstager eller arbejder med den digitale transformation i en dansk SMV.

Arrangementet foregår i Dokk1 i Aarhus torsdag den 9. maj kl. 9-16. Tilmeld dig via Internet Week Denmark.

PR-partner for syvende gang

Publico er i øvrigt for syvende år i træk PR-partner for Internet Week Denmark, der er Danmarks største internet-festival. I løbet af fem dage samles mere end 7.000 deltagere i Aarhus og omegn til snakke og arrangementer om digitalisering, teknologi og vores digitale fremtid.