Publico søger: Digital marketing-konsulent

Har du bred digital forståelse, og drømmer du i kunderejser? Kan du trylle med e-mail marketing, Google Ads og Hubspot? Oversætter du ubesværet automation flows, leadgenerering og andre frække fagord, så vores kunder er helt med? Så er du måske Publicos nye digitale marketing-konsulent.

Publico er et kommunikationsbureau, som hjælper førende B2B-virksomheder og offentlige kunder med at vinde sympati, synlighed eller salg. Vores særkende er klogere content, men det høster vores kunder først effekten af, når indholdet kommer helt ud til målgrupperne. Det er er her, du kommer ind i billedet.

Vi søger en digital marketingkonsulent, som kan supplere det digitale team med marketing automation, SEO og Google Ads. Teamet tager sig primært af Paid SoMe i dag.

Hos os kan du få:

  • 27 søde, dygtige kolleger
  • et bureau med medvind i markedet (tjek liiige de seneste bundlinjer)
  • en arbejdsplads med høj arbejdsglæde (4,2 i snit (1-5 skala) gennem det seneste år)
  • en dedikeret duo at sparre med i det digitale team
  • alsidige arbejdsdage og opgaver, som du selv kan være med til at forme
  • stor fleksibilitet med mulighed for et par ugentlige hjemmearbejdsdage
  • masser af fede sociale arrangementer (tænk fx NorthSide, stand-up, Publico dinners og en årlig fælles tur).

Skærmbillede 2022-07-04 150743


Læs mere om Publico som arbejdsplads.

Her er din legeplads
I Publicos digitale team har hver konsulent typisk 2-3 kernefunktioner. Dine opgaver bliver inden for marketing automation, Google Ads, SEO eller deromkring – afhængigt af dine kompetencer. Du skal ikke være bleg for at give et nap med i Publicos egen markedsføring eller (kundernes) paid social ved spidsbelastning (især LinkedIn/ Facebook). Du er også frisk på at assistere interne projektledere med at kommunikere om halvtekniske emner med vores digitale samarbejdspartnere.

Du kommer både til at rådgive vores kunder, så de kan vælge de rigtige løsninger ­– og eksekvere dem bagefter. Du har solid teknisk forståelse og arbejder struktureret og KPI-drevet med optimering af performance. Jobbet er din mulighed for at vokse ind i rollen som vores interne ekspert på området.

Hvem er du?

  • Du har minimum et par års erfaring – rigtig gerne fra bureau
  • Du har nørdet med marketing automation – fx i HubSpot, ActiveCampaign, MailChimp eller andet
  • Du arbejder måske allerede med Keyword Planner, Tag Manager, Search Console, Analytics – og Ahrefs/SEMrush
  • Du fokuserer på resultater og elsker at levere letforståelige rapporter, der dokumenterer effekt
  • Du er udadvendt og trives med at dele din viden – både internt og til vores kunder
  • Du tænker som en konsulent, er hurtig i hovedet og har orden i penalhuset.

Kan du se dig selv hos os?
Hvis ja, så send CV og ansøgning til Liv@publico.dk med emnelinjen "Digital marketingkonsulent". Du er også velkommen til at ringe til Diana på +45 22 34 03 47, hvis du vil vide mere om det digitale team og om Publico som arbejdsplads.
Ring til Liv på +45 61 79 86 89, hvis du vil vide mere om stillingen.

Vi holder samtaler i uge 33-34, men søg gerne snarest.

Vi glæder os til at høre fra dig. 😊