Publico-kampagne nomineret til national pris

Publico lancerede i efteråret 2015 undervisningsmaterialet MaybeBaby, der skal oplyse unge danskere om fertilitet. Den indsats er nomineret til IAA Prisen 2016.

På vegne af Fødevare- og Miljøministeriet lancerede Publico i efteråret 2015 undervisningsmaterialet MaybeBaby, der havde til formål at oplyse unge danskere om fertilitet.

Den indsats er nu blevet blåstemplet med en nominering til IAA Prisen 2016, som senere på måneden uddeles til den bedste, mest kreative og resultatgivende public service-kampagne i Danmark.

Prisen, der uddeles af International Advertising Association, er tidligere blevet betegnet som reklamebranchens svar på Oscar-statuetten. Derfor er vi naturligvis glade for det flotte skulderklap til vores løsning på en meget interessant opgave fra Miljø- og Fødevareministeriet.

Om nomineringen rækker til selve vinderprisen afgøres den 31. maj ved et arrangement i Børsbygningen i København.

Du kan læse mere om MaybeBaby her.