Publico er sponsor for "Årets Kommunikationsstuderende"
Vi har igen i år takket ja til at være sponsor for "Årets Kommunikationsstuderende" ved award-showet "Den Gyldne Fugl" på Aarhus BSS.
Prisen gives til en studerende, der "i særlig grad formår at kombinere strategisk kommunikation og forretningsforståelse på en måde, der sandsynliggør, at vedkommende i sin kommende karriere kommer til at hæve barren for, hvordan strategisk kommunikation kan skabe værdi og bidrage til at realisere forretningsmål".
Vores motivation for at sponsore prisen er - ud over at vi naturligvis gerne vil gøre os lækre over for de kvikkeste kommunikationsstuderende i vores hjemby - at vi gerne vil være med til at anerkende og belønne den ekstraordinære indsats for at sætte spot på strategisk kommunikation som forretningsdisciplin.
Derudover glæder vi os til at deltage med fire m/k'er ved awardshowet den 18. november.
Vi har skrevet mere om vinderen i 2017, Signe Sundbæk Ahler, fordi vi endte med at ansætte hende som juniorkonsulent. Læs mere om det her.
5 min.

Af Uffe Lyngaae / Linkedin
30. august 2017