Publico er sponsor for "Årets Kommunikationsstuderende"

Vi har igen i år takket ja til at være sponsor for "Årets Kommunikationsstuderende" ved award-showet "Den Gyldne Fugl" på Aarhus BSS

web_cover_dgf.png

Prisen gives til en studerende, der "i særlig grad formår at kombinere strategisk kommunikation og forretningsforståelse på en måde, der sandsynliggør, at vedkommende i sin kommende karriere kommer til at hæve barren for, hvordan strategisk kommunikation kan skabe værdi og bidrage til at realisere forretningsmål".

Vores motivation for at sponsore prisen er - ud over at vi naturligvis gerne vil gøre os lækre over for de kvikkeste kommunikationsstuderende i vores hjemby - at vi gerne vil være med til at anerkende og belønne den ekstraordinære indsats for at sætte spot på strategisk kommunikation som forretningsdisciplin.

Derudover glæder vi os til at deltage med fire m/k'er ved awardshowet den 18. november. 

Vi har skrevet mere om vinderen i 2017, Signe Sundbæk Ahler, fordi vi endte med at ansætte hende som juniorkonsulent. Læs mere om det her.

Den Gyldne Fugl er et Awardshow, der overrækker prisen til dygtige studerende.