Publico ønsker alle venner og fjender en glædelig jul!

2018 har været det bedste år i Publico nogensinde, uanset om vi måler på kundetilfredshed, medarbejdertilfredshed, faglighed eller bureauets økonomi. Vi stempler derfor ud til juleferie med en god fornemmelse i maven.

I Publico har vi haft et sjovt og travlt 2018 med fremgang på alle fronter.
Jep, faktisk på alle fronter.

Vi har sagt velkommen til fem nye kolleger og fejret to 10-års jubilarer
(Liv & Thomas W). Vi har brugt tiden på branding af Danmarks største
kommune, navneskifteproces for prominent hospital, kriseberedskab for
almennyttig fond, digital markedsføring af it-konsulenter og animationsfilm
for udskældt ministerium. Med mere. Vores 2018 har budt på +200
forskellige projekter for 60 forskellige kunder.

team

Vi har faciliteret to erfa-grupper (om content marketing & employer
branding). Og så har vi leveret inspirationsoplæg til +500 seminargæster
om bl.a. inbound marketing, LinkedIn, presse, krisekommunikation,
digital distribution og kernefortælling.

Vi har desuden afsluttet vores hidtil bedste regnskabsår og indkasseret
en Gazelle-statuette til samlingen. Ja, faktisk tør vi allerede nu prale med,
at vi kan byde endnu en Gazelle indenfor til næste år. Vores skæve regnskabsår
betyder nemlig, at vi kender de tal, som Børsen baserer Gazelle-udnævnelsen
på i 2019.

I 2019 kan vi – hvis vores jyske dømmekraft da ikke svigter os – se frem
til endnu mere af det gode. Nye kolleger, komplekse udfordringer og en
masse gode historier, vi kan leve af på vores gamle dage.

Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig og dine fra hele Publico-teamet!

PS: Vores kunder og samarbejdspartnere har ikke fået nogen julegave fra os i år. Vi har i stedet valgt at donere 10.000 kr. til Kirkens Korshær i Aarhus, der gør en vigtig indsats for nogle af de mest udsatte borgere i vores hjemby.

PPS: Hvis du egentlig er ligeglad med vores 2018, men blot er interesseret i at finde vores juleåbningstider, kan du læse om dem her.