Hvem f***** udgiver et trykt magasin i disse tider?

Jeg har i dag godkendt trykfilen af Publicos årsmagasin 2020. Spørgsmålet er, hvorfor filan vi bruger tid og penge på et 48-siders print-magasin midt i en 😷-tid? Hint: Noget med egen medicin.

Må vi præsentere: Verdens største vindmølle

Siemens Gamesa lancerer nu verdens hidtil største vindmølle og tager endnu et teknologisk skridt fremad i den grønne omstilling. Publico har produceret en film, der præsenterer vindmølleproducenten...

Snapchat for business? LinkedIn udruller nyt story-format

Du kender det fra Snapchat, Instagram og Facebook. Men hvad kan story-formatet på LinkedIn? Her får du vores bud på, hvad B2B-virksomheder kan bruge LinkedIn Stories til, når funktionen bliver udru...

Hvad B2B-virksomheder kan lære af Rema 1000's kyllinge-emballage

Branding: Rema 1000 er begyndt at oplyse navnene på deres private label-leverandører. Coop og Salling Group gør det også. Det bør producere klamsved i mange B2B-virksomheder.

Derfor er fokusgrupper et vigtigt værktøj i B2B-virksomhedens metodekasse

Vi svømmer i en stor mængde af data. Alligevel er non-tech-metoden ’fokusgrupper’ hyppigt anvendt i det moderne erhvervsliv. Læs, hvordan B2B-virksomheder kan anvende fokusgrupper til at skærpe der...

Beboeren først: Sådan sikrer du succesfuld bygge-kommunikation

God og tæt dialog med beboere i boligforeningen er alfa og omega i et renoveringsprojekt. Men når det går stærkt, kan den gode kommunikation nemt blive glemt. Her får du nogle tips til at komme på ...

4-trins guide: Sådan leverer du et skarpt elevator-pitch

Du skal ikke gemme dine gode idéer nede i skrivebordsskuffen. Gode idéer kan nemlig gøre en forskel for dig og din organisation. Derfor får du 4 tips til at levere et skarpt elevator-pitch, som sik...

Hvilken LEGO-figur ligner din virksomheds værditilbud?

Positionering: Man kan godt gøre det til en højpandet eksercits at finde sit værditilbud. Men matematisk kombinatorik, fx ved hjælp af LEGO-mænd, kan også noget.

Webinar: Krisekommunikation med corona-twist

På dette webinar tager vi et kig på krisernes DNA og giver et bud på forskellige strategier for krisekommunikation. Det er på tirsdag den 5. maj – og det foregår ved din egen skærm.

Debat: Henrik Jensen prygler to marketing-hvalpe

Marketing-insider: Publicos bestyrelsesformand Henrik Jensen er røget i fagligt hundeslagsmål med to yngre bureaufolk om markedsføring i recession. Læs med, hvis du er særligt interesseret.