Sådan kan du bruge humor i din kommunikation

At bruge humor i kommunikation kan sammenlignes med at bage. Selvom du kommer mel, vand og gær i, er det ikke sikkert, at du får et velsmagende brød. Omvendt er der nogle ingredienser, der øger din...

Derfor er humor i kommunikation så effektivt (og så farligt)

At bruge humor i sin kommunikation kan sammenlignes med at fifle med atomkraft: Man skal vide, hvad man laver, hvis de kolossale kræfter ikke skal ende i en nedsmeltning. Her får du de væsentligste...

Praktikant søges til efteråret 2021 📣

Vi søger en ny praktikant fra universitetet eller DMJX til efterårs-semestret 2021. Deadline er 26. marts, men vi indkalder løbende til (online-)samtaler. Så hvil ikke på laubærrene med din ansøgni...

Det nye klubhus: Sådan kommer du i gang på ♣️🏠 (Clubhouse)

Podcast møder Facebook-gruppe møder radio møder paneldebat møder online konference. Vi snakker selvfølgelig om det lydbaserede (og hypede) sociale medie, Clubhouse. Men hvad er det, klubhuset kan? ...

Guide: Kom i godt i gang med virtuelle workshops

Hvis du gør dig umage, kan dine virtuelle workshops faktisk blive mindst lige så effektive og udbytterige som de fysiske. Vi har samlet vores erfaringer i en guide, som du kan downloade. 

MIT-ingeniørens guide til at øge virksomheders B2B-salg med data

Hvordan vælger man de rette B2B-sælgere og spiller dem gode ved hjælp af data? En MIT-ingeniør, som har udviklet en salgs-accelerations-formel, leverer en del af svaret her.

Guide: Sådan laver du content marketing i 2021

Content marketing går ud på at udvikle, producere og distribuere værdifuldt, relevant og konsistent indhold til en klart defineret målgruppe, og som – hvis udført rigtigt – veksler leads til kunder...

Velkommen til tre nye kolleger i Publico

Vi har privilegeret travlt trods corona-recessionen. For at kunne følge med har vi i januar 2021 budt velkommen til Nicholas, Line og Anders som nye kolleger i Publico. What's not to like?

Find din Tone of Voice med Jung

Tap ind i Jungs 12 arketyper, og pust liv i dit brands personlighed. Definerer du, hvordan dit brand taler, kan du påvirke, hvad brandet får dine kunder til at føle. Og DET er godt for business.

Da Robinhood blev skurk: Sådan ødelægger man et brand

Historien om GameStop-aktien har ikke bare brændstof til at sætte finansmarkederne i brand. Den kan også futte veletablerede brands af på splitsekunder. Bare se Robinhood.