B2B-virksomhedens kommunikation i corona-tider: Hvad kan du gøre? 🤷‍♂️

Det er svært ikke at stå groggy tilbage, når coronaens vilde ridt har vendt hele verden på hovedet på kort tid. Her er nogle gode råd til kommunikation og marketing for videnstærke B2B-virksomheder...

Annonce-priser: En digital silver lining i en corona-tid? 📉

Intet er, som det plejer – corona påvirker alt. Også det faglige arbejde som kommunikatør. Men på et enkelt område, nemlig annonce-priser, synes der at være en lille upside på krisen. 

CASE: Icotera satser på content marketing med HubSpot-motor 😇

Samarbejdet med Icotera udfordrer vores evne til at kommunikere til kundens kunder. Vores leverancer spænder vidt - fra blogindlæg og e-bøger til SoMe-planer og distribution på LinkedIn og Google.

Information om corona-arbejdsforholdene i Publico 😷

Vi følger Regeringens anbefalinger og arbejder hjemmefra i de kommende uger. Vi er tilgængelige for vores kunder og holder kadencen på alle igangværende opgaver. Faktisk har vi endda lidt ekstra ka...

Velkommen til to nye konsulenter - Karen og Dennis

I Publico har vi budt velkommen til to nye konsulenter - Karen og Dennis. Derudover siger vi dagligt god morgen til to nye praktikanter og en ny juniorkonsulent. 26 kloge hoveder er vi nu. 

Instagram for B2B: Sådan producerer du killer-opslag og et killer-grid

B2B-virksomheder med nørdede og videnstunge spidskompetencer kan altså også være på Instagram. Men din profil bør fokusere på mere end blot dine produkter eller services – du skal nemlig sælge føle...

CASE: Kampagne for Erhvervsstyrelsen om EU's strukturfonde

Hvad går pengene egentlig til? Publico har hjulpet Erhvervsstyrelsen med at udvikle og eksekvere en landsdækkende informationskampagne, der skal udbrede kendskabet til EU’s strukturfonde. 

CASE: Nordfyns Kommune vil være DK's førende friluftskommune

Publico har hjulpet Nordfyns Kommune med at udvikle en brandingstrategi med tilhørende kernefortælling, der fastlægger strategi, mål og midler for Nordfyns Kommunes samlede brandingindsats i 2019-2...

CASE: International rebranding-kampagne for HydraSpecma

Publico har hjulpet HydraSpecma med at sikre en ‘smooth’ overgang fra to brands til ét – fra analysefasen over konceptudviklingen af HydraSpecma-brandet og frem til lanceringen.

Instagram: Sådan kommer du i gang med at annoncere i fem simple trin

Det kan for nogle virke uoverskueligt eller måske endda intimiderende at skulle udvide sin digitale indsats på Instagram og kaste sig ud i annoncering. For ”hvordan…” og ”hvorfor…” og ”hvor meget…”...