Er du Publicos nye digitale konsulent?

Skal annoncering på sociale medier være din turf? Drømmer du i kunderejser? Kan du få usexede nicheprodukter til at konvertere via lead-annoncering? (Bare stop her, hvis du slog det op). Og kan du sna...

Fire råd til den bedste krisehåndtering

Hurtig, ærlig og empatisk. Det er nøgleord, når du skal håndtere pludseligt opståede kriser i din organisation. Læs med herunder, hvor vi serverer helt konkrete råd til krisehåndtering, når lokummet b...

Her er to vigtige indsatser, der kan forberede din organisation på mulige shitstorms

Med Publicos nye skabelon til issues management kan du lave en kommunikationsplan på de krisesager, som potentielt kan skade din organisation. 

Guide: Sådan får du mere ud af din e-mail marketingstrategi

Er din e-mail marketingstrategi kun halvt færdigbagt, er det måske, fordi det kan være uoverskueligt at få styr på alle de vigtige elementer og få sat dem i proces. Derfor har vi udarbejdet en strateg...

Persona-skabelon: Zoom ind på dine idealkunder, og bliv en snigskytte i kommunikation

Hvordan får du dit blogindlæg til at tale ind i målgruppens udfordringer? Og hvordan ved du, om din LinkedIn-annonce rammer de rigtige? Med personaer går du fra at skyde med spredehagl til at blive sn...

Fire veje til branding ved fusioner og opkøb

Der skal træffes vigtige branding-valg, når din virksomhed skal gennemføre en fusion eller et opkøb. Nøglen til succes er blandt andet en hurtig afklaring af den brandarkitektur, I skal bygge på frema...

Conversational e-mails puster nyt liv i e-mail marketing (trods rygterne om dens død)

Hvis du har oplevelsen af, at dine digitale nyhedsbreve ryger direkte i modtagerens papirkurv, er det måske på tide at gentænke formen på dine e-mails. Et godt tip er at invitere dine modtagere til re...

Den komplette liste med 52 spørgsmål til kernefortællingsinterviews

Her er 52 spørgsmål, du kan stille for at blive klogere på de budskaber, der skal bære din virksomheds kernefortælling.

Guide til issues management: Få nu styr på dine issues!

Ligesom med forsikringer, vi glemmer at tegne, opdager mange virksomheder ikke, at de mangler at få styr på deres issues management, før det er for sent. Men det behøver faktisk ikke være svært at få ...

Sådan undgår du, at  kommunikationsstrategien bliver en skuffe-strategi

Alt for mange virksomheder går i stå med strategiarbejdet, så snart det sidste punktum er sat. Det er ærgerligt, for uden en effektiv eksekvering på kommunikations- eller marketingstrategien kommer ma...