16:9, 4:3 eller 1:1. Har du styr på dine videoformater, eller er du grundlæggende forvirret over, hvad de forskellige medier og platforme tillader? I denne tjekliste har vi samlet de mest gængse medie...
Trods det store fokus på klimaforandringer og den grønne omstilling tøver mange virksomheder med at kommunikere om klima og samfundsansvar. Det er ærgerligt, for der er et stort behov for at dele vide...
De fleste B2B-virkomheder har brug for at mikse flere kanaler og formater i deres kommunikation. Men alt fra cases til produktkataloger bør ikke moses ned i samme hakker og kaldes for content marketin...
De færreste virksomheder er grundlagt for at redde verden. Så hvorfor er det, at vi bliver ved med at jagte højere formål i form af why- og purpose-øvelser i B2B-land? Måske er vi nået dertil, hvor vi...
Marketingbudgettet er ofte blandt de første ofre, når krisen kradser. Når pipeline skrumper, og salgsteamet tyer til iskold kanvas blandt LinkedIn-profiler i tredje og fjerde led, er det fristende at ...
Det kan være en udfordring at finde en historie i din organisation, der kan klare en journalists kritiske briller og ende som en publiceret artikel. Så hvordan gør du? Vi giver dig vores bud på, hvad ...
Når du skal kommunikere om bæredygtighed, CSR og ansvarlighed, opdager du hurtigt, at det vrimler med forkortelser og indforståede begreber. Her får du en oversigt, så du kan finde vej i bogstavsjungl...
At vælge den rette annoncemålsætning på LinkedIn kan være ultrasvært. Men i bund og grund handler det om, hvad du ønsker at få ud af din kampagne. Og det kræver ikke kun tilvalg, men i særdeleshed ogs...
Premium-indhold gemt bag en kontaktformular er en effektiv måde til at opsamle kvalificerede leads, der senere hen kan forvandles til kunder. Men giver det egentlig mening at agere digital dørmand for...
Sociale medier har gjort os til ubevidste eksperter i at lugte uoprigtighed og falskt engagement. Derfor kan det faktisk være værre for virksomheder at lave halvhjertet employee advocacy end slet inge...