De 9 bud: Sådan skriver du et guddommeligt LinkedIn-indlæg

Nu er det slut med at lave indlæg, ingen ser, ingen bryder sig om, og som ingen gider engagere sig i. Du får nemlig én-gang-for-alle-guiden til at skrive guddommelige LinkedIn-indlæg. Der er 9 bud ...

Velkommen til 5 nye publicanter

NYANSÆTTELSER: Vi har for nylig budt velkommen til hele fem nye ansigter i Publico. En rådgiver. En videofotograf. En elev. En juniorkonsulent. Og en praktikant. What's not to like?

Derfor er det oplagt at benytte content i pressearbejdet

Mange virksomheder udnytter ikke synergien mellem content og PR. Her får du tre gode grunde til at vride PR-vinkler ud af det gode indhold, I allerede producerer. 

Tv og webmedier i medvind i coronaramt medielandskab

Corona har indflydelse på vores arbejds- og privatliv, men også på medieforbruget. En nyere undersøgelse fra Slots- og Kulturstyrelsen viser, at vi har set tv og besøgt websites i stor stil under c...

SMV:Digital åbner for nye ansøgninger på mandag

Hvis din virksomhed skal i gang med inbound marketing, account based marketing eller en generel digitalisering af jeres lead-generering, så skal du da søge 100k hos SMV:Digital.

Hey, finanstype! Vi har lavet en brancheside til dig.

Banker, kapitalforvaltere og pensionsselskaber er blandt de virksomheder, vi ofte hjælper med strategi, indhold og distribution.  Derfor har vi dedikeret en ny side til finanssektoren.

Tjek lige vores nye sektorside – dedikeret til kommuner

Kommuner og bosætningskampagner er blandt det, vi i Publico elsker at nørde mest. Og som vi efterhånden har et langt bagkatalog med. Derfor har vi dedikeret en ny side til den kommunale sektor.

5-trins-guide: Tone of Voice for B2B-brands

Skab synlighed og sympati med en virksomhedsstemme, der skiller dig ud fra dine slipsebærende (og lidt mere tilbageholdende) B2B-konkurrenter.

Kreakom (og dermed Publico) underskriver fake news-kodeks

Brancheorganisationen KreaKom har underskrevet Europa-Kommissionens selvregulerende kodeks, der skal bekæmpe spredning af fake news og disinformation, sammen med bl.a. tech-giganterne Google, Faceb...

Forstå Facebook-kampagnens tre niveauer i Annonceadministrator

Som ny i annonceland kan det for mange virke en kende uoverskueligt at gennemskue opbygningen af en Facebook-kampagne i Annonceadministrator. Der er nemlig mange knapper og indstillinger, og hvorda...