Informationskampagner: Disse tre faktorer afgør din kampagnes succes

Informationskampagner er kommunikationsdisciplinens sprint. Det er her, I samler jeres ressourcer i en koordineret kraftanstrengelse for at nå et mål over en specifik periode. Vi giver dig hemmelig...

PR: Hvor skarpt er dit telefon-pitch?

Pitcher du dine PR-historier personligt, får du en unik mulighed for at få omtale i landets største medier. Her får du tre gode grunde til at kravle ud af komfortzonen og gribe knoglen.

Drone-optagelser giver din video wow-effekt

Er du i tvivl om, hvorfor du bør prioritere droneoptagelser i dine video-produktioner? Videograf og dronemand i Publico, Simon G, fortæller her, hvorfor din video når nye højder med dronedrys.

Det er bare fordi ... altså ... at vi har lavet sådan en ny film om os selv

Nu skal skomagerens søn ikke længere spise gamle molbo-snegle. Vi har lavet en præsentationsfilm om os selv. Tadaa. Tjek den da ud, hvis du har lyst.

3 vigtige overvejelser til dig, der vil i gang med annoncering på LinkedIn

Hvad kræver det for at komme i gang med annoncering på LinkedIn for B2B-virksomheden? Her får du tre vigtige trin, der kan hjælpe dig med at skabe opmærksomhed omkring dit brand med en LinkedIn-ind...

CRM kan blive et skatkammer for hele (B2B-)forretningen

Det gode CRM gør marketing i stand til at generere varme leads og hjælper salg med at prioritere. Så drop Excel-arket fra helvede, og sæt CRM i centrum for jeres marketing- og salgsaktiviteter.

9 værktøjer, der gør dig klogere på dine målgruppers adfærd

Den gode content marketing-indsats begynder med at forstå dine målgrupper. Med disse ni digitale værktøjer kan du komme rigtig langt i forståelsen af dine målgruppers online-adfærd.

It's framing, stupid! Derfor var Super League dødsdømt fra starten

På trods af milliarder i ryggen fra investeringsbanken JP Morgan var 12 europæiske storklubbers plan om en udbryderliga nærmest død ved fødslen. Årsagen? Ingen havde nemlig tjekket, om man havde sa...

Ny skabelon: Kommunikations-strategi for dig, der ikke er ude på at sælge noget

Vi har lavet en strategi-skabelon til dig, der sidder i en offentlig organisation, en NGO eller en medlemsvirksomhed, hvor succesen ikke skal måles i salg eller penge. 

Video-hilsen fra Nemlig.com-direktøren

I en video til kunderne svarer nemlig.com’s CEO Stefan Plenge direkte på de kritiske historier om chaufførernes løn- og arbejdsforhold. Som krisekommunikation har videoen flere gode takter, men er ...