Fra jobopslag til afslag: 4 trin i den gode proces

Hvad gør du, når du har skrevet det perfekte jobopslag, og ansøgningerne vælter ind? Du investerer tid i at give alle kandidater en god oplevelse. Det er nemlig god employer branding.

Skabelon til krisekommunikation

Krisekommunikation er en svær disciplin. Ikke desto mindre er det en disciplin, som din virksomhed bør mestre. Vi har lavet en quick-guide, som du kan hive frem, når krisen rammer.

Den ultimative liste med 75 spørgsmål til persona-interviews

Her er de 75 spørgsmål, du skal stille for at blive klog på de personaer, som du skal målrette din marketing- eller kommunikationsindsats efter

Kan du skrive "tjek" ved samfundsansvar i din ledelsesberetning?

Om kort tid afslutter mange virksomheder deres regnskabsår 2018. Det betyder, at mange nu for første gang skal (som i SKAL) redegøre for deres samfundsansvar – eller for manglen på samme.

CEO’en – stopklods eller accelerator for datadrevet marketing og salg?

Virksomheden spilder tid og penge ved at basere marketingindsatsen på anonyme klik og mavefornemmelser. I stedet bør I udnytte de digitale muligheder for at lære personen bag klikket at kende - all...

8 tips for B2B-typer til at få mere værdi ud af e-mail marketing

E-mail marketing, Lead nurturing, Permission-indsamling, Nyhedsbrev, B2B, Content marketing. Vi gennemgår det hele her.

Det begynder med ’why’: Hvorfor eksisterer jeres virksomhed?

Kan du på 30 sekunder gøre det krystalklart, hvorfor jeres virksomhed eksisterer? Alle virksomheder bør have en kernefortælling, der beskriver eksistensberettigelsen.

Pressechef: Øvelse gør dig (desværre) til mester i krisekommunikation

I vores tid kan alt blive til en krise. Det er af konsekvenserne ved blandt andet de sociale mediers indtog. Her får syv gode råd, der kan hjælpe dig med at bevare fodfæstet i en krisesag

Sådan skriver du din kernefortælling – helt kort

Har I sat ord på jeres kernefortælling og nedfældet den på papir i form af klare, handlingsorienterede budskaber? Vi giver tre gode råd til, hvordan du skriver en kernefortælling

Hvad er en kernefortælling? Og hvorfor bør din virksomhed have en?

Kernefortælling, grundfortælling, boilerplate. Det er ikke vigtigt, hvad du kalder den. Men det er vigtigt, at du prioriterer den.