Måling: Rammer du hovedet på sømmet i byggebranchen?

Her får du en guide til at måle effekten af din kommunikation til målgrupper i byggebranchen. Du er naturligvis velkommen som medlæser, uanset hvilken branchekode du operer under.

Vind dine ønskekunders hjerte med account based marketing

Account based marketing er en effektiv metode til at skabe salgsresultater for B2B-virksomheder – med specifikke ønske-kunder. Her får du en introduktion til ABM-metoden.

Hey, byggebranche! Sådan kommer du i gang med content marketing

Her får du en guide til at komme i gang med content marketing, hvis du er arkitekt, producent, ingeniør eller bygherre. Hermed kan du skærpe din kommunikation og få en større bid af bygge-kagen.

Webinar på tirsdag: Marketing i recession

På dette webinar kan du høre Publicos bestyrelsesformand, Henrik Jensen, give et indblik i, hvad forskningen siger om marketing i recession. Uffe supplerer med aktuelle data om marketing-resultater...

Branchens bedste ydelsesbeskrivelser? 😇

I Publico har vi igennem mange år levet med grotesk uopdaterede ydelsesbeskrivelser. Men det er slut. Nu synes vi selv, vi har skrevet branchens bedste og mest uddybende beskrivelser.

Hvem f***** udgiver et trykt magasin i disse tider?

Jeg har i dag godkendt trykfilen af Publicos årsmagasin 2020. Spørgsmålet er, hvorfor filan vi bruger tid og penge på et 48-siders print-magasin midt i en 😷-tid? Hint: Noget med egen medicin.

Må vi præsentere: Verdens største vindmølle

Siemens Gamesa lancerer nu verdens hidtil største vindmølle og tager endnu et teknologisk skridt fremad i den grønne omstilling. Publico har produceret en film, der præsenterer vindmølleproducenten...

Snapchat for business? LinkedIn udruller nyt story-format

Du kender det fra Snapchat, Instagram og Facebook. Men hvad kan story-formatet på LinkedIn? Her får du vores bud på, hvad B2B-virksomheder kan bruge LinkedIn Stories til, når funktionen bliver udru...

Hvad B2B-virksomheder kan lære af Rema 1000's kyllinge-emballage

Branding: Rema 1000 er begyndt at oplyse navnene på deres private label-leverandører. Coop og Salling Group gør det også. Det bør producere klamsved i mange B2B-virksomheder.

Derfor er fokusgrupper et vigtigt værktøj i B2B-virksomhedens metodekasse

Vi svømmer i en stor mængde af data. Alligevel er non-tech-metoden ’fokusgrupper’ hyppigt anvendt i det moderne erhvervsliv. Læs, hvordan B2B-virksomheder kan anvende fokusgrupper til at skærpe der...