Vækst: Publico præsterer rekord i sit 20. vækstregnskab på stribe

Publico har præsteret 14 pct. vækst og rekordresultat i regnskabsåret 2020-2021, som er det 20. regnskabsår i træk med vækst og sorte tal på bundlinjen. Vi har samtidig udvidet ejerkredsen, som nu ...

Landdistrikter 2.0: Fra affolkning til tilflytning?

Undersøgelser viser, at kommuner rent faktisk kan påvirke landsbyers tilflytning positivt. Men hvad kan kommuner gøre for at skabe de bedste betingelser for tilflytning? Vi giver vores bud her.

Sådan vælger du en målsætning til din annoncering på sociale medier

Du skal træffe mange valg, når du sætter en betalt kampagne op på sociale medier. Et af dem handler om din kampagnes målsætning. I dette indlæg kigger vi på, hvordan du i fire steps vælger den rett...

Nyt seminar om kommunikationsstrategi (Aarhus + København)

Tag med til Publicos næste morgenseminar, hvor vi zoomer ind på kommunikations-strategi. Seminaret afholdes i både Aarhus (9/11) og København (16/11) 

Kære erhvervsleder: Spyt piben ud!

Uffe har skrevet en klumme til Erhvervsliv Aarhus om en af sine (mange) kæpheste: Erhvervslederes pinlige fravær fra samfundsdebatten.

Derfor skal du tænke din PR-historie som et LEGO-sæt

Hvordan kan LEGO hjælpe dig med at blive bedre til pressearbejde? Det kan du læse om i denne artikel. Det handler blandt andet om at lure, om din modtager er Mesterbygger eller trin-for-trin-typen.

Hjælp, min chef har købt et firma: Guide til opkøbs- og fusionskommunikation

Der er meget på spil, når to virksomheder skal smelte sammen til én. Særligt kommunikationen spiller en afgørende rolle for, om fusionen lykkedes. Grundig forberedelse, skarp eksekvering og et lang...

Praktikant søges til foråret 2022

Vi søger en ny praktikant fra universitetet eller DMJX til forårssemesteret 2022. Deadline er den 5. november, men vi indkalder løbende til samtale. Så søg - hellere i dag end i morgen! Et Publico-...

Vi søger en ny kommunikationsrådgiver

Vi søger en ny rådgiver-kollega til at hjælpe os med at hjælpe videnstærke B2B-virksomheder, kommuner og stat med komplekse kommunikations-udfordringer. Frist: Nu-nu-nu.

5 content-marketing-tricks, der skiller dig ud fra mængden

Kampen om digital opmærksomhed er hård. Derfor skal du højere op i træet, hvis du skal høste frugterne. Her er fem tricks, som de færreste content marketing-praktikere bruger ordentligt.