Nyt seminar om krisekommunikation

Lær af andres kriser, før du selv står midt i en shitstorm. Sådan kan man opsummere udbyttet ved at deltage på vores kommende seminar om krisekommunikation.

Seminaret er afholdt. 23. oktober i Aarhus: Hvis du kunne tænke dig at lære lidt af andres fejl og kriser, før du selv står i l*** til halsen, skal du måske med på vores kommende seminar om krisekommunikation?

Nogle virksomhedskriser opstår ud fra reaktioner på sociale medier, andre på baggrund af mere klassiske hændelser som finansielle svigt, uacceptable forhold hos leverandører eller diskrimination. Danske Bank, ATEA og Københavns Zoo er blot nogle af de virksomheder, der har stået med kriser tæt inde på livet i de senere år.

Fælles for kriserne er, at de koster dyrt på omdømme og troværdighed – og i værste fald kan de true indtjeningen og forretningsgrundlaget. De er enhver ledelses og de kommunikationsansvarliges mareridt, og de kræver hurtig og præcis håndtering.

Alligevel er det overraskende få virksomheder, der har forberedt sig i fredstid og lagt planer for, hvordan en mulig krise skal håndteres. Hvis du kunne tænke dig at lære lidt af andres fejl og kriser, skal du måske med på et af Publicos kommende seminarer (i Aarhus eller København) om krisekommunikation?

Quick-guide til krisekommunikation

Er din virksomhed rustet til at håndtere en krisesag? Hent skabelonen, der gør din håndtering af kriser og shitstorms nemmere.

Hent din quick-guide til krisehåndtering

Quick-guide til krisekommunikation