Ny opgave: Flere borgere til Syddjurs Kommune

Publico skal frem mod 2018 hjælpe Syddjurs Kommune med at udføre en ny brandingstrategi, der har til formål at tiltrække nye borgere - primært børnefamilier - til den naturskønne kommune på den sydlige halvdel af Djursland.

Publico skal hjælpe Syddjurs Kommune med en ny brandingstrategi, der skal tiltrække nye borgere - primært børnefamilier.

Allerede i efteråret 2015 stod Publico for faciliteringen af en interessent-workshop og ide-udviklingen af en brandingstrategi og -plan, som heldigvis fandt opbakning fra et enigt byråd. Derfor var det en dobbelt glæde, at kommunen for nylig også valgte Publico til at eksekvere strategien - et arbejde, som for alvor er startet i denne uge.

Projektet kommer blandt andet til at bestå af et nyt website, diverse præsentationsfilm, fysiske events og aktiviteter på sociale medier. Samtidig bliver det også Publicos opgave sikre strategiens lokale forankring blandt kommunens eksisterende borgere. Blandt andet skal en redaktionsgruppe med medlemmer fra lokale distriktsråd klædes på til at finde og fortælle om gode historier fra området.

Læs mere om Syddjurs Kommune:

Nyt tilflytterwebsite til Syddjurs

TV: Syddjurs vil charmere Aarhus-familier

Kan dit kommune-brand bestå nej-testen