Information om corona-arbejdsforholdene i Publico 😷

Vi følger Regeringens anbefalinger og arbejder hjemmefra i de kommende uger. Vi er tilgængelige for vores kunder og holder kadencen på alle igangværende opgaver. Faktisk har vi endda lidt ekstra kapacitet pga. aflyste fysiske møder og workshops.

Publico er en de virksomheder, der har mulighed for at arbejde – forholdsvis ubesværet – hjemmefra. Selvom vi synes, vores arbejde er både vigtigt og meningsfuldt, må vi også erkende, at det ikke er samfundsnødvendigt, at vi holder fysiske møder eller workshops i de næste par uger.

Derfor har vi organiseret os sådan, at alle medarbejdere har deres computer med hjem og er tilgængelige på telefonen eller via video-møder. Og de, der har mulighed for at arrangere børnepasning i de kommende uger, arbejder helt normalt fra deres hjemmekontorer. I praksis er det langt de fleste af os, der enten har større børn, ingen børn eller mulighed for at dele børnetjansen med en partner.

Summa summarum: Publico-maskinen kører videre, mens Danmark er i corona-tilstand. Det er business as (næsten) usual.

Faktisk betyder aflyste møder og workshops, at vi har lidt ekstra produktionskapacitet i den kommende tid. Så hvis du har en opgave, du gerne vil have fremrykket eller gennemført effektivt i de kommende uger, så er nu et meget godt tidspunkt at tage fat i din kontaktperson. Vi er måske oven i købet endnu nemmere at få fat i end normalt.

Hvis du er i tvivl om, hvem du skal henvende dig til, kan du altid ringe eller skrive til Uffe.

I øvrigt henholder vi os til de guidelines, der løbende bliver meldt ud fra myndighederne samt de anbefalinger til corona-tiltag og -forholdsregler, der kommer fra vores brancheorganisation, Dansk Erhverv.

Læs mere om Dansk Erhvervs udmelding om den ekstraordinære situation, som Danmark og dansk erhvervsliv står i netop nu.