Publico er en de virksomheder, der har mulighed for at arbejde – forholdsvis ubesværet – hjemmefra. Selvom vi synes, vores arbejde er både vigtigt og meningsfuldt, må vi også erkende, at det ikke er samfundsnødvendigt, at vi holder fysiske møder eller workshops i de næste par uger.
Derfor har vi organiseret os sådan, at alle medarbejdere har deres computer med hjem og er tilgængelige på telefonen eller via video-møder. Og de, der har mulighed for at arrangere børnepasning i de kommende uger, arbejder helt normalt fra deres hjemmekontorer. I praksis er det langt de fleste af os, der enten har større børn, ingen børn eller mulighed for at dele børnetjansen med en partner.
Summa summarum: Publico-maskinen kører videre, mens Danmark er i corona-tilstand. Det er business as (næsten) usual.
Faktisk betyder aflyste møder og workshops, at vi har lidt ekstra produktionskapacitet i den kommende tid. Så hvis du har en opgave, du gerne vil have fremrykket eller gennemført effektivt i de kommende uger, så er nu et meget godt tidspunkt at tage fat i din kontaktperson. Vi er måske oven i købet endnu nemmere at få fat i end normalt.
Hvis du er i tvivl om, hvem du skal henvende dig til, kan du altid ringe eller skrive til Uffe.
I øvrigt henholder vi os til de guidelines, der løbende bliver meldt ud fra myndighederne samt de anbefalinger til corona-tiltag og -forholdsregler, der kommer fra vores brancheorganisation, Dansk Erhverv.