Har du styr på jeres permission-proces?

Det er vigtigt at give sine nyhedsbrev-abonnenter en god oplevelse, helst fra første date, hvis man ønsker en langvarig og gensidigt frugtbar relation.

Publico har lavet en video om, hvordan dine abonnenter på dit nyhedsbrev skal have omsorg - og helst fra første date, hvis du ønsker et langvarigt forhold.

Dette betyder, at man blandt meget andet skal have styr på, hvad der sker, når nye abonnenter tilmelder sig. 

 

Tak for din tilmelding from Publico Kommunikation on Vimeo.

 

Får de en bekræftelsesmail? Får de blot en standard-bekræftelse, som måske er på engelsk? Eller får de rent faktisk et stykke content, der bekræfter dem i, at det var en rigtig beslutning at give dig deres permission?

I Publico, hvor vi jo blandt andet hjælper virksomheder med at udvikle og producere engagerende nyhedsbreve, er vi først selv ved at få rigtigt styr på vores egen permission-proces (jada-jada, “Skomagerens søn …” osv.). For eksempel har vi lige optaget ovenstående video med en træt (og påfaldende århusiansk talende?) Uffe. Den skal indgå i vores bekræftelsesmail sammen med links til de mest læste historier m.m.

Læs mere om, hvordan I kan gribe jeres e-mail permission-proces an

Når permission-indsamling bliver et motiverende internt projekt

Indsaml permissions på Facebook

8 tips for B2B-typer til at få mere værdi ud af e-mail marketing

Sandheden om nyhedsbreve.

Derfor skal du bruge e-mail marketing

7 gode grunde til at e-marketing får din forretning til at vokse.

Vil du vide mere om e-mail marketing og hvorfor du skal prioritere det i din virksomhed, så hent e-bogen.

Hent e-bogen

e-bog_email_marketing