Guide: Sådan får du mere ud af din e-mail marketingstrategi

Er din e-mail marketingstrategi kun halvt færdigbagt, er det måske, fordi det kan være uoverskueligt at få styr på alle de vigtige elementer og få sat dem i proces. Derfor har vi udarbejdet en strategisk workbook, som du kan downloade og følge slavisk. Så får du for alvor sat strøm til din e-mail marketingstrategi.

Forestil dig en helt færdigbagt strategi for din e-mail marketing… det emmer næsten allerede af succes. Men der er naturligvis lige et stykke vej endnu, før den er helt på plads og kan komme i ovnen på 180 grader.

Det handler ret meget om, hvilke ingredienser du putter i kagen og mindst lige så meget, hvordan processen og fremgangsmåden er. Derfor centrerer workbook’en her sig om B2B-virksomhedens vigtigste, i vores optik, elementer, der er bygget om op de mål, I har sat jer som virksomhed.

Den giver dig eksempler på forretningsmål, målgrupper, hvordan du opbygger en fanskare, indhold, måling og meget mere. Fra A til Z, så du kan anvende den progressivt til at færdigbage din egen strategi eller bage den fra bunden.

Vi har lavet den spiselig, så du kan printe den ud, tage noter og have den ved din side, når du endelig har tid til at tage forklædet på og gå i køkkenet.

 

Hent din workbook til e-mail marketing her


Hvis du vil vide mere om e-mail-marketing, kan du finde meget mere information om disciplinen her.

En workbook til den effektive e-mail marketingstrategi

Med denne workbook ved hånden har du et arbejdsredskab, der bidrager til at få mere ud af din nuværende e-mail marketingstrategi. 

Hent e-bogen, der slavisk gennemgår alle de trin, du bør have styr på, når du laver e-mail marketing.

Hit med workbook'en

 

work