Glædelig jul - fra alle os til jer!

ANANAS: Her får du et narcissistisk, selvfedt indefra-ud-blik på Publicos 2019. Et år fuld af nye kolleger, kontor i København, Gazelle-kåring, guld-status, bilskrotning og meget andet guf.  

I Publico har vi haft et sjovt og travlt 2019 med fremgang på alle fronter.

Herunder fortæller Uffe, hvad 2019 har budt på. Husk lyd.

JULEHILSEN


Vi har fået syv nye kolleger, åbnet kontor i København og etableret en video-afdeling. En video-afdeling, der producerer film, som kunne vinde en B2B-Oscar. Hvis der fandtes sådan en. Se showreel her:


Vi har også udviklet en kampagne om skrotning af biler. Og lanceret en kampagne om skrotning af brændeovne. Vi har opfundet en tv-kanal om tagpap (se afsnit-eksempel herunder) og er midt i rebranding af en industrivirksomhed.


Desuden har vi udviklet en god stak kommunikations-strategier og skrevet lige så mange kernefortællinger. Vores 2019 har budt på +250 forskellige projekter for 70 forskellige kunder.

Publico teamet anno 2019

Vi har sågar rundet en milepæl: Mere end 1.000 seminardeltagere har fået faglig inspiration på morgenseminarer om kommunikationsstrategi, kernefortælling, kommune-branding, kampagneplanlægning, inbound marketing, employer branding, account based marketing, pressearbejde og digital distribution. Vi har rundet en anden milepæl og er blevet guld-partner hos HubSpot. Wuhuu.

kisspng-inbound-marketing-hubspot-inc-business-public-re-5b37b3729b0835659713031530377074635-1-

Vi har afsluttet vores hidtil bedste regnskabsår og indkasseret endnu en Gazelle-statuette – den anden i træk.

gazelle2019-logo_RGB_positiv-1

I 2020 kan vi – hvis vores jyske dømmekraft da ikke svigter os – se frem til endnu mere af det gode. Nye kolleger, komplekse udfordringer og en masse gode historier, vi kan leve af på vores gamle dage.

Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig og dine fra hele Publico-teamet. 🎅🤶😘🎁

Trænger du til at fælde nogle juletårer, så se med her:

 

#Youhaduswiththesong