Er du Publicos nye inbound marketing-konsulent?

Har du lyst til at have hænderne dybt nede i inbound-maskinen?

Publico søger en konsulent med digital flair og inbound marketing-erfaring til at betvinge Hubspot. Konsulenten skal også eksekvere inbound-projekter for kunder såvel som for os selv.

Stillingen er besat.

Trends employer branding.jpeg

Publico er et PR-bureau, der finder enkle kommunikationsløsninger på komplekse problemstillinger for videnstunge organisationer. Vi er certificeret Hubspot-partner, og i 2017 har vi især udviklet egne inbound-kompetencer og -platforme samt sparret med vores kunder om, hvordan de kan komme i gang med inbound marketing. Og det er her, du kommer ind i billedet.

Vi søger en værktøjsspecialist, der forstår sig på inbound-metoden og kan eksekvere kampagner i Hubspot – fra blogpost over landing pages til nurturing flows. Forskellige interne team af content-producenter får glæde af dig, og er du content-haj, får du også lov at brillere her. Du vil få en del kundekontakt gennem administration af kunders portaler. Og du vil deltage i onboarding-forløb, hvor du bidrager til strategi og til at udvikle kampagner, der konverterer.

Sideløbende bidrager du til at videreudvikle Publicos egne Hubspot-kompetencer og -projekter i tæt samarbejde med Publicos øvrige rådgivere.

Hvad får du?

Publico består af 18 konsulenter og rådgivere, der både vægter faglighed og trivsel. Vi gør det, vi gør, godt –som et team og inden for normal arbejdstid. Hos os får du en familievenlig arbejdsplads, ugentlig hjemmearbejdsdag, månedlige trivselsmålinger – inkl. opfølgning – og kollegahygge bl.a. i form af en årlig udlandstur, koncerter og andre sociale arrangementer både i og uden for arbejdstid.

Hubspot og inbound marketing er strategiske satsningsområder for os, så du vil opleve positivt ledelsesfokus på dit arbejde. Vi har lav magtdistance, hvorfor du kan få ting til at ske, hvis du har argumenterne i orden. Din hverdag bliver meget alsidig, og du har stor indflydelse på tilrettelæggelsen af den. Og så har vi en attraktiv pensionsordning, betalt frokostpause og en solid sundhedsforsikring.

Hvem er du?

  • Du er Hubspot Marketing Software-certificeret og Inbound-certificeret
  • Du har dokumenteret erfaring med inbound marketing og brug af marketing automation-software
  • Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men journalistisk forståelse er en fordel
  • Du har digital flair og tilegner dig hurtigt nye digitale kompetencer
  • Forståelse for SEO og online annoncering er helt klart en fordel
  • Du har det godt med initiativ og ansvar, og du er sulten efter at udvikle dine skills i samme tempo, som digital markedsføring udvikler sig.
  • Hvis du fører en habil pen, er det et plus, men til denne stilling vægtes dine inbound-skills og digitale værktøjs-forståelse højere.

Kan du se dig selv hos os?
Hvis ja, så send din ansøgning til Uffe (@publico.dk) med emnelinjen "Inbound marketing-konsulent". Du er også velkommen til at ringe til Uffe på 86 19 72 15, hvis du vil vide mere om stillingen.

Send din ansøgning og CV senest 19. januar 2018. Vi holder samtaler med de bedste bud i uge 4. Vi glæder os til at høre fra dig.