Med en ROI på 38 og åbningsrater (for B2B-nyhedsbreve) på mellem 20 og 40 procent er nyhedsbrevet stadig blandt de mest effektive digitale markedsføringskanaler.
– på trods af gentagne rygter om dets død.
Vi har samlet nogle facts til dig her:
Med en ROI på 38 og åbningsrater (for B2B-nyhedsbreve) på 20-40 procent er nyhedsbrevet stadig en effektiv markedsføringskanal. Publico har samlet nogle facts.
Af Casper Svoldgaard / Linkedin
13. juli 2016
Med en ROI på 38 og åbningsrater (for B2B-nyhedsbreve) på mellem 20 og 40 procent er nyhedsbrevet stadig blandt de mest effektive digitale markedsføringskanaler.
– på trods af gentagne rygter om dets død.
Vi har samlet nogle facts til dig her:
Kontakt
Publico Kommunikation Aps
Balticagade 7
8000 Aarhus C
Tlf: +45 86 19 72 15
hejsa@publico.dk
CVR: 28841876
2021 © Publico Kommunikation