Borg Automotive valgte Publico

BORG Automotive har valgt Publico som ny samarbejdspartner til udvikling af bl.a. kernefortælling, visuel identitet og brand-guide.

Borg Automotive, der renoverer reservedele til bilbranchen, har valgt Publico og Ineo Designlab til at levere kernefortælling, tone-of-voice, visuel identitet, brand-guide og webdesign.

Borg Automotive, der for nylig er blevet solgt til konglomeratet Schouw & Co. for et stort trecifret millionbeløb, er en koncern med en efterhånden betydelig mængde af sub-brands.

Disse brands positionerer sig med forskellige værditilbud på en lang række internationale markeder. Derfor er der behov for at udvikle en overordnet kernefortælling for koncernen samt specifikke kernefortællinger og tone-of-voices for hvert enkelt brand, som desuden skal have nye visuelle identiteter og nye websites. Det er her, vores venner og samarbejdspartnere gennem mere end 13 år, Ineo Designlab, kommer ind.

Vi takker for tilliden. Vi glæder os til samarbejdet med både Borg Automotive og Ineo.

Publico har tidligere løst strategiske kommunikationsopgaver for bl.a. HOFOR, Skanderborg Forsyning, Insero og Renosyd.