3 tricks: Sådan finder du virksomhedens gode budskaber

Video: Har du styr på, hvordan du finder ind til kernen af de gode budskaber i din virksomhed? Tryk play, og hør vores historiefortæller Marie dele ud af sine tips og tricks.  

Brug din virksomheds kernefortælling til at få de gode budskaber ud. Se video med tre tips til at finde ind til den gode historie i din virksomhed. 

Her i huset er Marie en af vores stærke historiefortællere. Hun ved lige præcis, hvordan man finder ind til kernen af sine budskaber og skaber en relevant og medlevende fortælling til dem, der læser, lytter og ser med. Og det vil hun selvfølgelig gerne dele med dig. Start videoen herunder, og hør Marie gøre os alle sammen en lille smule klogere på historiefortællerens detektivarbejde. 

Vil du gerne være endnu klogere end din kollega? Så hent også vores e-bog om kernefortællinger, som du finder under videoen.   

 

Har du i øvrigt læst:

 

Få en komplet e-bog, så du kan lære at skrive din egen kernefortælling

Vil du have flere gode fif til, hvordan du griber kernefortællingen an? Vi har forfattet en e-bog, der hjælper dig godt i gang. Den er gratis, og du henter via linket herunder.   

Den store guide til kernefortælling

  • Hvad er en kernefortælling?
  • Hvordan skaber du en kernefortælling?
  • Hvorfor skal du have en kernefortælling?

Hent den store guide til kernefortælling

whyhowwhat-020778-edited