Brug din virksomheds kernefortælling til at få de gode budskaber ud. Se video med tre tips til at finde ind til den gode historie i din virksomhed.
Her i huset er Marie en af vores stærke historiefortællere. Hun ved lige præcis, hvordan man finder ind til kernen af sine budskaber og skaber en relevant og medlevende fortælling til dem, der læser, lytter og ser med. Og det vil hun selvfølgelig gerne dele med dig. Start videoen herunder, og hør Marie gøre os alle sammen en lille smule klogere på historiefortællerens detektivarbejde.
Vil du gerne være endnu klogere end din kollega? Så hent også vores e-bog om kernefortællinger, som du finder her.
Har du i øvrigt læst:
- Det begynder med 'why': Hvorfor eksisterer jeres virksomhed
- Sådan skriver du din kernefortælling - helt kort
- Hvad er en kernefortælling? Og hvorfor bør din virksomhed have en?
Få en komplet e-bog, så du kan lære at skrive din egen kernefortælling
Vil du have flere gode fif til, hvordan du griber kernefortællingen an? Vi har forfattet en e-bog, der hjælper dig godt i gang. Den er gratis, og du henter via linket herunder.