Hvornår har du sidst givet dit e-mail marketing-setup en grundig forårsrengøring? Hvis det er længe siden, får du her sæbe, kost og spand i form af tre flows, der er uundværlige for dig som B2B’er.
Det kan virke som en stor (og bekostelig) mundfuld for en SMV at vove sig ud i at inkorporere FNs 17 Verdensmål i virksomhedens strategi. Men der er faktisk gode forretningsmæssige argumenter for at g...
Fokus ved en PR-kampagne er ofte på selve presseteksten, og mange har slet ikke øje for billedernes betydning. Der er dog en række gode grunde til, hvorfor billeder er vigtige – især for bestemte medi...
Traditionelle nyhedsmedier har ifølge en ny undersøgelse fra RUC oplevet en markant stigning i befolkningens oplevede troværdighed. Det skyldes primært, at Covid-19 har skubbet danskerne i retning af ...
Skal annoncering på sociale medier være din turf? Drømmer du i kunderejser? Kan du få usexede nicheprodukter til at konvertere via lead-annoncering? (Bare stop her, hvis du slog det op). Og kan du sna...
Hurtig, ærlig og empatisk. Det er nøgleord, når du skal håndtere pludseligt opståede kriser i din organisation. Læs med herunder, hvor vi serverer helt konkrete råd til krisehåndtering, når lokummet b...
Med Publicos nye skabelon til issues management kan du lave en kommunikationsplan på de krisesager, som potentielt kan skade din organisation.
Er din e-mail marketingstrategi kun halvt færdigbagt, er det måske, fordi det kan være uoverskueligt at få styr på alle de vigtige elementer og få sat dem i proces. Derfor har vi udarbejdet en strateg...
Hvordan får du dit blogindlæg til at tale ind i målgruppens udfordringer? Og hvordan ved du, om din LinkedIn-annonce rammer de rigtige? Med personaer går du fra at skyde med spredehagl til at blive sn...
Der skal træffes vigtige branding-valg, når din virksomhed skal gennemføre en fusion eller et opkøb. Nøglen til succes er blandt andet en hurtig afklaring af den brandarkitektur, I skal bygge på frema...