Der er hård kamp om de kloge hoveder. Derfor er din virksomheds employer brand vigtigere end ever. Se, om du begår nogle af de klassiske fejl – og hvad du kan gøre for at styrke din virksomheds positi...
Har du bred digital forståelse, og drømmer du i kunderejser? Kan du trylle med e-mail marketing, Google Ads og Hubspot? Oversætter du ubesværet automation flows, leadgenerering og andre frække fagord,...
Pas på med at bruge ordet ”bæredygtig”, hvis du vil kommunikere om miljømæssig, social og økonomisk ansvarlighed. Det er nemlig svært at kalde dit produkt eller virksomhed for bæredygtigt uden at vild...
En brand-position uden kreative virkemidler er som tonic uden gin. Din nye brand-position bør have visuel og sproglig power, så den vækker opsigt på tværs af kanaler. Vi giver et par eksempler på elem...
Fusioner, nye forretningsområder, nye markeder – eller et dårligt image. Det er nogle af de scenarier, der kan kræve, at virksomhedens brand skal positioneres på en ny måde. I dette blogindlæg zoomer ...
Arbejder du aktivt med lead-generering og salg, har du helt sikkert styr på de fem lead-stadier. Så kan du bare tage en kop kaffe og fortsætte med det, du gør.
Det her blogpost går i stedet ud til di...
Hvornår har du sidst givet dit e-mail marketing-setup en grundig forårsrengøring? Hvis det er længe siden, får du her sæbe, kost og spand i form af tre flows, der er uundværlige for dig som B2B’er.
Det kan virke som en stor (og bekostelig) mundfuld for en SMV at vove sig ud i at inkorporere FNs 17 Verdensmål i virksomhedens strategi. Men der er faktisk gode forretningsmæssige argumenter for at g...
Fokus ved en PR-kampagne er ofte på selve presseteksten, og mange har slet ikke øje for billedernes betydning. Der er dog en række gode grunde til, hvorfor billeder er vigtige – især for bestemte medi...
Traditionelle nyhedsmedier har ifølge en ny undersøgelse fra RUC oplevet en markant stigning i befolkningens oplevede troværdighed. Det skyldes primært, at Covid-19 har skubbet danskerne i retning af ...