Guide: Sådan styrer du almen renoverings-kommunikation

Landsbyggefondens sparegris har fået en med hammeren, og renoveringsprojekter for 18,4 milliarder kroner er klar til at gå i jorden hos landets almene boligforeninger. Vi tager dig igennem det vigt...

Vi holder ferie i uge 29 + 30. ☂😎 Men ring til Uffe, hvis du har en haster.

Publico holder kontorerne ferielukket i ugerne 29 og 30. Men hvis du får en haster, der kræver hurtig respons, kan du ringe til Uffe

Workshop: Udvikling sker, når alle tør ændre standpunkt

Kunsten i gode udviklingsprocesser er at gøre det på et tidspunkt, hvor parterne reelt kan rykke sig. Det mener direktøren for Brabrand Boligforening, der satte alt ind på at nytænke Gellerup.

Ses vi til B2B-marketing-konferencen?

1. september 2020 er der B2B-marketing-konference i Aarhus. Og Publico er partner på konferencen, hvor en af verdens bedste B2B-copywritere er speaker. Ses vi?

Tjek vores sektorside til virksomheder i byggebranchen

I Publico elsker vi byggebranchen. Vi har hjulpet entreprenører, rådgivere og producenter med kommunikation og markedsføring i snart 20 år. Vi har netop lanceret en ny sektorside til branchen.

Hvordan slipper byggebranchen igennem corona?

Corona-situationen har presset de fleste brancher – i hvilket omfang vil virus bulldoze sig igennem byggeriet? Det giver ny analyse en indikation af.

Derfor er forventningens brøk vigtig for din virksomheds brand

Hvad sammenhængen er mellem feriepenge, fair forandring, forventninger og fortællinger. Og hvorfor brøkregning har betydning for din virksomheds branding.

Kalder alle midtjyske SMV’er med vokseværk!

Har du vækstambitioner for din virksomhed, men bliver du bremset af en strategisk udfordring, hvor ny viden er nøglen? No worries, her er, hvad du skal gøre.

Filmfotograf/-klipper søges til fuldtidsstilling asap 🎬🎥

Publico søger en erfaren filmfotograf & -klipper til vores film-team per 1. august. Hvis du har lyst til at komme med 25 pivsøde kolleger på en sjov vækstrejse, skal du læse videre. Og måske søge.

Content marketing: Husker du at kurere din kundes hovedpine?

Dit produkt er fantastisk. Men lad være med introducere det for tidligt i din kundes købsrejse. Hvis du gør det, efterlader du hende med en beslutningsproces, der er lige så besværlig, som at spise...