Sådan sætter I kursen, før den næste storm rammer

Højkonjunkturens blide bølger indbyder måske til afslapning på soldækket. Men efter nogle år med stabil sø venter der typisk mere stormfulde vande forude. Og din virksomhed bør i virkeligheden beny...

Er du vores efterårs-praktikant?

Er du klar på at omsætte den tørre teori fra skolebænken til saftig praksis?  Netop nu søger vi efter en praktikant til efteråret 2019. Er det dig - eller måske en du kender?

Bliv frivillig kommunikatør på en folketings-kampagne

Kunne du tænke dig at kunne skrive "erfaring fra folketings-kampagne" på CV'et? I bekræftende fald bør du komme til info-møde hos Publico tirsdag den 12. marts kl. 16-18, hvor du kan møde kandidate...

5 tips: Sådan kommer du i gang med video

Video kræver noget andet end det skrevne ord. Her får du Publicos fem bedste tips til, hvordan B2B-virksomheder kommer i gang med video.

Kundesucces: Minister indviede Troldtekts millioninvestering

Det var en god dag for flere gode Publico-kunder, da finansminister Kristian Jensen mandag klippede det røde bånd til Troldtekts nye fabrik i Ringkøbing-Skjern Kommune.

Læg strategien: Hvorfor skulle jeg flytte til din kommune?

Du skal have styr på dine H’er og VP, du ved. Altså: Hvem, hvad, hvor, hvordan og hvornår. Og dit værditilbud. Så skriver din branding-strategi sig selv, mens du drikker kaffe. Eller – næsten.

9 tips til din e-mailmarkedsføring, du kan implementere i dag

E-mail marketing anno 2019: Her får du 9 tips til flere kliks, konverteringer og kunder fra henholdsvis tekstforfatteren, konsulenten og den digitale rådgiver. 

Ny kampagneopgave: Vi er totalt skrotningsparate!

Miljøstyrelsen vil med hjælp fra Publico sprede et vigtigt budskab i 2019: Din gamle brændeovn forurener, og du kan få penge for at skrotte den.

Hvad kan en bosætningskampagne gøre for din kommune?

Med god analytisk røv i buksen kan kommunebranding være det rigtige valg, hvis lavt kendskab eller dårligt image bremser tilflytningen til din kommune.

Hvad består dit employer brand egentlig af?

Hvis jeres employer brand skal være stærkt og attraktivt, skal det integrere omverdenens opfattelse af virksomheden, dine kollegers opfattelse og ledelsens mål for virksomheden.