Med AI som den nye, store spiller på marketing-banen var det ikke nogen overraskelse, at det også var omdrejningspunktet på HubSpots årlige konference. Her får du vores vigtigste indsigter fra INBOUND...
Det store felt- og analysearbejde er på plads – I har blandt andet talt med eksisterende kunder og færdiggjort jeres personas. Men nu ligger de i skuffen. Vi guider dig til, hvordan de kommer i brug i...
Som virksomhed skal I fortælle om samfundsansvar, miljø og bæredygtighed. Det forventer både kunderne, myndighederne og samfundet. Men risikoen for at træde forkert er tårnhøj, og talrige virksomheder...
Vi søger en praktikant fra universitetet eller DMJX til forårssemesteret 2024. Deadline er fredag den 27. oktober, men vi indkalder løbende til samtale. Så søg - hellere i dag end i morgen! Et Publico...
Ny undersøgelse fra ejendomsmæglerkæden Home viser, at børnefamilier stadig flytter mere væk fra, end de flytter til storbyen. Det er dermed stadig relevant for mindre kommuner at have styr på positio...
Bevidste stavefejl i brandnavne er en trend, som mange hopper med på. Men der er grund til at modstå fristelsen for smarte stavemåder. Ny forskning viser, at praksissen kan skade kundernes tillid til ...
Der kan være langt fra tanke til handling, når vi taler om B2B-kunders købsrejse. De suser ofte rundt i midten af salgstragten i evigheder – i det som går under betegnelsen ’the messy middle’. Men hva...
Med AI og i særdeleshed ChatGPT er der kommet nye muligheder, når du skal udvikle personaer. Vi kommer med vores bud på fordele og faldgruber ved de nye teknologiske værktøjer.
Hvis du arbejder med kommunikation og markedsføring, kan du umuligt have undgået at være stødt på personas. Et effektivt redskab til få et mere præcist billede af dine vigtigste kunder eller interesse...
Indrømmet. Overgangen fra forelæsninger og fredagsbarer til strategi og seminarer kan virke skræmmende. Derfor kan du med fordel forberede dig på voksenlivet allerede under studietiden. Her får du et ...