Konvertér din it-viden til kundeleads med content marketing

Digitaliseringen har sat ild til it-markedet. Og netop derfor bør I som it-virksomhed sikre jeres plads rundt om bålet med content marketing, hvis I vil veksle kundernes opmærksomhed til tillidsfulde ...

5 tricks til at sælge din (bedste) idé

Har du svært ved at overbevise andre om værdien af dine topfede idéer? Bare rolig, det kan du lære. Her får du fem tricks til at pitche din idé, så den blæser din chef/kollega/kunde bagover.

Praktikant søges til foråret 2023

Vi søger en ny praktikant fra universitetet eller DMJX til forårssemesteret 2023. Deadline er fredag den 28. oktober, men vi indkalder løbende til samtale. Så søg - hellere i dag end i morgen! Et Publ...

Sådan bygger du dit employer brand i et marked, hvor alle kæmper om kandidaterne

Alle kæmper om de gode, kvalificerede medarbejdere. Men hvordan ender jeres virksomhed øverst i slagsmålet? Vi giver vores bedste råd til, hvordan du opbygger et attraktivt employer brand, som kandida...

Sådan bliver du thought leader i finansbranchen

Finansbranchen er ramt af en periode med store udsving og usikkerhed. Så hvordan sikrer du, at dine budskaber ikke bliver forældede, når markedstendenserne skifter? I denne artikel dykker vi ned i, hv...

Tjekliste: 6 scenarier, hvor du bør overveje thought leadership

Går du og overvejer, om thought leadership er relevant for din virksomhed? Hvis du kan sætte flueben ved et af punkterne på denne tjekliste, er svaret højst sandsynligt et rungende ”yes, sir”.

Guide til årshjul for B2B-virksomheder

Mangler du en hjælpende hånd til at få overblik over din virksomheds mange aktiviteter, bør du overveje at implementere et årshjul, der i det lange løb både kan skabe struktur og frigive tid. 

Content marketing i byggebranchen: Derfor skal I stå på toget nu

Har du svært ved at overbevise din chef om at satse på content marketing, mens travlheden har været på sit højeste i byggebranchen? Så får du her tre solide argumenter, der (måske) får ham til at åbne...

5 grunde til at du skaber B2B-leads med thought leadership

Kan det egentlig betale sig at starte en thought leadership-indsats? Det korte svar er ja! Hvis du er in-it-to-win-it. Her får du fem gode grunde til, at thought leadership skaber B2B-leads.

9 aktuelle marketing-tendenser, du skal kende i 2022

Hvilke typer indhold skal du satse på, og hvor giver dine marketingkroner mest værdi i det kommende år? Vi har tygget os igennem indsigterne fra HubSpots årlige State of Inbound Marketing Report og sa...