Vi søger en tekstforfatter, der kan oversætte fra B2B til poesi

Skriver du som en kommercielt tænkende Hemingway? Eller som en mild og positivt indstillet Knud Romer? Hvis du tænker "ja, det er lige mig!", så er du måske Publicos nye tekstforfatter/copywriter.

Hvad er inbound marketing? Få hele overblikket her

Inbound marketing fokuserer på at tiltrække kunder gennem relevant og nyttigt content og giver værdi i hvert trin i din kundes købsrejse. Vi gennemgår begrebet her.

PR-CASE: DIBS havde en great Black Friday

DIBS fik masser af medieomtale på Black Friday i bl.a. TV2, Berlingske, Politiken og Børsen. Årsag? Et godt forarbejde af både kunde og konsulent. 

Årets Kommunikations-studerende hedder Nikolas

Publico uddelte i lørdags prisen til "Årets Kommunikationsstuderende" på Aarhus BSS. Nikolas Rønholt læser blot på 3. semester, men har allerede præsteret meget.

5 tips til at konvertere dit (bedste) indhold til varme leads

Indhegn dit bedste materiale bag en formular, og konverter din content marketing-indsats til varme leads. Her får du 5 tips til, hvordan du kommer i gang.

Indsaml permissions på Facebook

Kæmper du med at få permissions til dit nyhedsbrev, og har du en formodning om, at din målgruppe er på Facebook? Så bør du se nærmere på Facebook Lead Ads.

Sådan optimerer du eventkommunikation med automatiserede e-mails

Her er tre typer af automatiserede e-mail-flow, du kan lave før, under og efter et event, der optimerer udbyttet af jeres event i form af flere deltagere og leads.

Topleder, værdien af jeres marketingindsats kan og skal måles

Er du CEO i en mellemstor dansk virksomhed? Og er du træt af kun at få målt kommunikation i Facebook-likes og website-klik – hvis effekten overhovedet dokumenteres? Her er seks pointer, du bør tale...

Jubilæum: Tillykke med 10 år i Publico!

Bureauchef Thomas Wilhelmsen fejrede i fredags sit 10-års jubilæum i Publico. Foruden at være en vellidt rådgiver blandt kunderne er Thomas også vores "finansminister". 

Fra jobopslag til afslag: 4 trin i den gode proces

Hvad gør du, når du har skrevet det perfekte jobopslag, og ansøgningerne vælter ind? Du investerer tid i at give alle kandidater en god oplevelse. Det er nemlig god employer branding.