Seminar: Få din historie i pressen

Samler medierne ikke dine pressemeddelelser op, og har du svært ved at få journalisterne i tale? Publico inviterer til gratis morgenseminar, hvor vi giver vores bedste fif til, hvordan videnstærke B2B-virksomheder får deres historier i pressen og skaber brugbare medierelationer. Men skynd dig – vi har kun begrænsede pladser.

prpapers3.png

Tid og sted:

Aarhus: Remisen, Godsbanen, Skovgaardsgade 3

Tirsdag den 17. september kl. 9-11. 
Publico byder på morgenmad fra kl. 8.30, så kom gerne i god tid.   

 

København: Tietgensalen, Børsen, Slotholmsgade 1

Torsdag den 19.  september kl. 9-11. 
Publico byder på morgenmad fra kl. 8.30, så kom gerne i god tid.

Book din plads nu, og lær, hvordan du får maksimalt udbytte af dine presseindsatser.  

 

Agenda:

Under oplægget stiller vi blandt andet skarpt på:

  • hvordan mediebilledet ser ud lige nu – og hvad betyder det for B2B-virksomheders muligheder for at få historier i pressen
  • hvad journalister lægger vægt på, når de vurderer, om din historie skal på forsiden eller i skraldespanden 
  • hvordan du identificerer de medier og journalister, der er relevante for netop din B2B-virksomhed – og hvordan du skaber kontakt
  • hvilke taktiske kneb vi kan benytte for at gøre vores historier stærkere, når vi skal sælge dem ind
  • generelle do's and don’ts i forhold til mediehåndtering

 

Din oplægsholdere er:

Jacob Trier, Kommunikationskonsulent

jacob rund-lille til seminarsider og -mails

Kristoffer Veggerby, Kommunikationskonsulent

Kristoffer Veggerby rund