Sådan måler du brand awareness, loyalitet og lead-generering
”Er vores content interessant nok til at opbygge loyalitet hos målgruppen?”
”Hvilke kanaler bør vi prioritere for at opbygge vores brand awareness?”
”Hvordan kan vi generere flere kvalificerede leads?”
Ifølge Publico-panelet, der består af mere end 500 kommunikatører fra danske virksomheder og organisationer, er netop de tre spørgsmål ret essentielle. Når vi spørger Publico-panelet, hvad deres primære formål med content marketing-indsatsen er, lyder svarene oftest.
- Brand awareness
- Loyalitet
- Lead-generering
Vi har skrevet en e-bog, der hjælper dig med at måle netop de tre parametre. Brug dem over for chefen, når næste års marketing-budget skal lægges.

Hent e-bogen ved at udfylde formularen.
Når du sender formularen, giver du samtidig dit samtykke til, at Publico kan sende dig e-mails som fx indbydelser til arrangementer eller e-bøger. Vi benytter de oplysninger, du giver os, til at gøre vores kommunikation mere relevant for dig. Du kan til enhver tid framelde e-mails fra os ved at bruge linket nederst i en e-mail.