På dette webinar får du vores bedste tips til, hvordan du imødekommer den nuværende og brændende mangel på medarbejdere gennem modig og målrettet rekrutteringskommunikation.

Der er ild i arbejdsmarkedet!

Faktisk har vi lige nu det højeste antal lønmodtagere siden 2008, og virksomheder i stort set alle brancher kæmper side om side om at gøre sig lækre over for nye, potentielle medarbejdere. Den realitet er heldigvis trængt igennem til de fleste HR-folk og ledelsestyper rundt omkring.

Af den grund har rekrutteringskommunikation møffet sig højt op på virksomhedens to do-liste, og samarbejdet mellem HR- og kommunikationsafdelingen er mere relevant end nogensinde.

Men hvordan er det nu lige, du bærer dig ad med at tiltrække de bedste kandidater? Hvor du skiller dig ud og samtidig holder fast virksomhedens kerneidentitet? Og hvor der hverken går hensynsbetændelse, floskler og tommer løfter i den?

På dette webinar deler Konsulenthuset ballisager og Publico dig deres bedste tips til, hvordan du finder genvejen til nye medarbejdere gennem modig og målrettet kommunikation.

På webinaret får du blandt andet:

  • viden om, hvad ansøgerne efterspørger
  • tricks til, hvordan du gør dig synlig over for profiler i job
  • tips til det stærke jobopslag og den brugbare EVP
  • gode råd til rekruttering på SoMe.

Tid:

Tirsdag den 29. marts kl. 9-10. 

Dine oplægsholdere er:

liv_bw1

tenna_bw1

Liv Soelberg Andersen

Udviklingschef & partner

Tenna Larsen

HR-Partner, Konsulenthuset ballisager