Thought leadership er en essentiel disciplin i en B2B-virkelighed, hvor rejsen fra første kontakt til lukket salg kan tage flere år. Med thought leadership sikrer du din retmæssige plads på radaren hos potentielle kunder. Og udbygger potentialet for vækst. I dette webinar kan du lære, hvordan du sætter strøm til din thought leadership indsats.

På mange måder kan thought leadership betragtes som en overbygning af din content marketing strategi. For mens content marketing i form af fx blogposts, videoer og guides ofte er designet til at være envejs-kommunikation, der leder til et tryk på en knap, skal thought leadership opfordre til dialog og sætte tankemaskineriet i gang hos læseren – uden salgstaler og med maks troværdighed.

En thought leaders idéer er mest effektive, når de splitter målgruppen og giver anledning til både anerkendelse, diskussion og refleksion. Thought leadership er din chance for at demonstrere viden, som går ud over dine kunders behov og i stedet gør dem opmærksomme på originale idéer, som du kan tage ejerskab over baseret på din nicheviden.

Men for at komme ud over thought leadership-stepperne og styrke båndet til dine kunder, skal der være konstant bund i trådet. Selv når det går lidt op ad bakke.

Thought leadership kræver ikke bare en fornemmelse for kundernes interesser, men også stort mod, en fast struktur – og en hjælpende hand. Måske i form af et webinar?

Hvad kommer vi omkring på webinaret?

I løbet af webinaret kommer vi omkring:

  • Historien om thought leadership

  • Konkrete steps til at komme i gang med thought leadership – og holde kadencen

  • Praktiske eksempler på det gode thought leadership content.

Tid og sted:

Tirsdag den 1. november kl. 9-10. 

Dine oplægsholdere er:

Uffe-1

 

Anders Rund (002)

 

Uffe Lyngaae
Direktør

Anders Holmgaard
Kommunikationskonsulent