Marketingstrategi eller kommunikationsstrategi: Saml din strategi på ét ark

Der er mange muligheder, når du skal have din gennemarbejdede kommunikationsstrategi til at bundfælde sig i resten af organisationen. Du kan danse din strategi ud, du kan skrive lange Word-dokumenter med en endeløs række af bilag – direkte til skuffen, eller du kan vælge et helt tredje format.

Det vigtigste er, at du vælger et format, du kender, stoler på, nemt kan vende tilbage til – og som giver dig et samlet overblik.

Kommunikationsstrategi på et ark_2

 

Med denne skabelon til en strategi-one pager får du netop det – overblik. Og samtidig får du et praktisk arbejdsredskab til at følge op på din strategi i hverdagen.

I skabelonen indtaster du de informationer, som du er kommet frem til i din strategiproces. Dit strategi-dokument beskriver indsatser, du skal fokusere på i de forskellige kanaler for at nå dine mål - baseret på din nuværende viden.

Du udfylder blot formularen, så kvitterer vi med skabelonen, der giver dig et godt udgangspunkt for at få din marketing- eller kommunikationsstrategi ud og leve. Når du henter skabelonen, sender vi dig 8 opfølgende mails med tips til, hvordan du kommer i gang med at arbejde med din kommunikationsstrategi.