Marketingstrategi eller kommunikationsstrategi: Saml din strategi på ét ark

Der er mange muligheder, når du skal have din gennemarbejdede kommunikationsstrategi til at bundfælde sig i resten af organisationen. Du kan danse din strategi ud, du kan skrive lange Word-dokumenter med en endeløs række af bilag – direkte til skuffen, eller du kan vælge et helt tredje format.

Det vigtigste er, at du vælger et format, du kender, stoler på, nemt kan vende tilbage til – og som giver dig et samlet overblik.

Med denne skabelon til en strategi-one pager får du netop det – overblik. Og samtidig får du et praktisk arbejdsredskab til at følge op på din strategi i hverdagen.

I skabelonen indtaster du de informationer, som du er kommet frem til i din strategiproces. Dit strategi-dokument beskriver indsatser, du skal fokusere på i de forskellige kanaler for at nå dine mål - baseret på din nuværende viden.

 Guy writing on a piece of paper

 

Du udfylder blot formularen, så kvitterer vi med skabelonen, der giver dig et godt udgangspunkt for at få din marketing- eller kommunikationsstrategi ud og leve.

Vil du lære mere om strategi? Så læs disse to artikler:

Det begynder med why: Hvorfor eksisterer jeres virksomhed?

Kommunikationsstrategi: Fra forretningsmål til kommunikationsmål

 

Hvis du synes, at det virker som en uoverkommelig opgave at gå igang med din kommunikationsstrategi, så tag kontakt til os. Det er det, vi gør, hver eneste dag.