E-bøger

Her kan du dykke ned i vores e-bøger og fise lønkroner af, mens du bliver klogere

Udvalgte e-bøger

Inbound marketing e-bog-2-1

Inbound marketing for B2B-virksomheder

I denne e-bog får du svaret på, hvordan du ved hjælp af inbound marketing tiltrækker flere kvalificerede leads med godt indhold, lukker handlen og måler effekten.

Employer branding e-bog-1-1-1

Employer branding: Tiltræk (og behold) de dygtigste medarbejdere

Her får du vores bud på, hvad employer branding er, hvilke trends der styrer markedet lige nu, og hvordan du kan påvirke dit brand positivt med employee advocacy

E-bøger

Thought_Leadership-1-1

I gang med thought leadership

Med denne workbook ved hånden får du en trin-for-trin guide, der kan hjælpe dig med at gøre din B2B-virksomhed til thought leader i jeres niche.

workbook cover

Workbook til B2B'erens e-mail marketingstrategi

Med denne workbook ved hånden har du et arbejdsredskab, der bidrager til at få mere ud af din nuværende e-mail marketingstrategi.

Hent e-bogen, der slavisk gennemgår alle de trin, du bør have styr på, når du laver e-mail marketing.

content marketing for konsulenter forside-1

Content marketing guide for konsulenter

Jo mere videnstung din organisation er, desto mere bør du overveje content marketing. Denne e-bog giver dig en række gode råd til at komme i gang med at bruge din virksomheds bedste kort på hånden – konsulenterne – og deres viden til at opbygge relationer, opvarme leads og (på sigt) hæve salgstallene.

Inbound marketing e-bog-2

Inbound marketing for B2B-virksomheder

I denne e-bog får du svaret på, hvordan du ved hjælp af inbound marketing tiltrækker flere kvalificerede leads med godt indhold, lukker handlen og måler effekten.

facebook annoncering-1

Kom i gang med Facebook-annoncering

Vi introducerer dig for nogle af de overvejelser, du skal gøre dig som annoncør og giver dig mulighed for at skrive dine kampagnebeslutninger ned undervejs.

3 populære content marketing-formål-1

Måling af content marketing

Denne e-bog hjælper dig med at måle brand awareness, loyalitet og lead-generering fra din content marketing indsats.

LinkedIn-guiden thumb

Sådan bliver du thought leader på LinkedIn

Denne guide forklarer, hvorfor din virksomhed skal være på LinkedIn – og hvordan du bedst udnytter platformen til at få mere synlighed på LinkedIn. Enten som privatperson eller for din virksomhed.

Virtuelle workshops forside-1

Guide: Kom godt i gang med virtuelle workshops

Her får du vores gratis guide til forberedelse, afvikling og opsamling af virtuelle workshops. Guiden indeholder desuden praktiske idéer til at variere din workshop med gruppeøvelser.

de bedste argumenter for video til b2b

10 gode grunde til at bruge video

Som med alle andre investeringer i virksomheden vil de høje herrer på direktørgangen se håndfaste beviser på, at pengene kommer tifold hjem igen. Her får du listen med de bedste argumenter – de håndfaste beviser – for, at video skaber værdi, og hvorfor levende billeder skal være et fast element i virksomhedens marketingmix.