E-bøger og andet content-guf

Her på siden kan du hente e-bøger, strategi-templates og andet content-guf. Enjoy! 
Er der noget, du savner, så skriv til hejsa@publico.dk

E-bøger

LinkedIn-guiden thumb

Sådan aktiverer du din organisation og bliver thought leader på LinkedIn

Denne guide forklarer, hvorfor din virksomhed skal være på LinkedIn – og hvordan du bedst udnytter platformen til at få mere synlighed på LinkedIn. Enten som privatperson eller for din virksomhed.

Inbound marketing e-bog

Inbound marketing for B2B-virksomheder

I denne e-bog får du svaret på, hvordan du ved hjælp af inbound marketing tiltrækker flere kvalificerede leads med godt indhold, lukker handlen og måler effekten.

Den store guide til kernefortælling

Den store guide til kernefortælling

Med en kernefortælling får din virksomhed et ankersted, der sikrer, at der er bund og troværdighed i kommunikationen.

Pressemeddelelse forside_v2

Sådan skriver og pitcher du en pressemeddelelse

Hent guiden, og få alle tricks til at skrive, pitche og udsende pressemeddelelser, der fanger både journalister og dit publikum.

e-bog_email_marketing

7 gode grunde til at kaste dig over e-mail marketing

E-mail marketing er stadig en af de mest effektive kanaler til at få dit budskab ud. Hent e-bogen, og få 7 gode grunde til, at e-mail marketing  stadig er vejen til at få din forretning til at vokse.
3 populære content marketing-formål

Måling af content marketing

Denne e-bog hjælper dig med at måle brand awareness, loyalitet og lead-generering fra din content marketing indsats.

content marketing for konsulenter forside

Content marketing guide for konsulenter

Jo mere videnstung din organisation er, desto mere bør du overveje content marketing. Denne e-bog giver dig en række gode råd til at komme i gang med at bruge din virksomheds bedste kort på hånden – konsulenterne – og deres viden til at opbygge relationer, opvarme leads og (på sigt) hæve salgstallene.
den gode jobannonce forside

Sådan skriver din gode jobannonce sig selv

Skabelonen her gør dig næsten i stand til at skrive en stærk, appellerende jobannonce – helt uden at du kommer til at svede det mindste over tasterne. Den er fyldt med eksempler, der er lige til at kopiere.
de bedste argumenter for video til b2b

10 gode grunde til at bruge video

Som med alle andre investeringer i virksomheden vil de høje herrer på direktørgangen se håndfaste beviser på, at pengene kommer tifold hjem igen. Her får du listen med de bedste argumenter – de håndfaste beviser – for, at video skaber værdi, og hvorfor levende billeder skal være et fast element i virksomhedens marketingmix.
Employer branding e-bog

Employer branding: Tiltræk (og behold) de dygtigste medarbejdere

Behovet for en skarp employer branding-strategi er større, end det har været sådan længe. ”Ja, ja,” tænker du – ”det skal I vel sige som konsulenter, der ser søm overalt, når I har en god hammer”. Men tallene bakker os op - dygtig arbejdskraft hænger ikke på træerne. Her får du vores bud på, hvad employer branding er, hvilke trends der styrer markedet lige nu, og hvordan du kan påvirke dit brand positivt med employee advocacy.

Skabeloner

K-strategi på et ark forside

K-strategi på et ark

Har I haft en tendens til at skrive lange Word-dokumenter med mange bilag, som bare ender som et skuffedokument, der aldrig bliver brugt? Så kan svaret være at hente denne one-pager, hvor du indtaster de informationer, som du er kommet frem til i din strategiproces. Saml din strategi på ét ark.

manusskabelon forside

Manusskabelon til video

Der kan være mange bolde i luften, når du skal optage video. Derfor får du her vores manus-skabelon, som vi selv bruger, og som altid er en god ’lille hjælper’ at have ved hånden. I det simple Excel-ark kan du strukturere al indholdet i din video – både speak, rekvisitter, grafik og ikke mindst tiden.

smart mål forside

Skabelon til SMART-mål

Sæt smarte mål for din content marketing. SMART-mål sikrer, at dine marketingmål rent faktisk er målbare, og at du kan bruge dem til at justere og prioritere dine indsatser. Hent en gratis skabelon, der gør det nemt at holde styr på målsætningen.

kunderejse-skabelon-forside_v5

Skabelon til kunderejsen

Ved at kortlægge dine potentielle kunders kunderejse kan du levere præcist det indhold, der skubber dem videre i deres beslutningsproces for til sidst at trække dem ind i folden som betalende kunder. Værsgo'!
persona-skabelon forside_v5

Persona-skabelon

Enhver inbound marketing-indsats begynder og slutter med personaer. Inbound marketing handler nemlig om at distribuere det rette indhold til den rette modtager på rette tid og sted. Denne skabelon gør det nemt for dig at tegne jeres unikke personaer.

linkedsins flinkeskole forside

LinkedIns flinkeskole

LinkedIn er ikke kun de sociale mediers legeplads for skarpe jakkesæt, der råber højt om deres seneste præstationer. Det er også mødestedet for mennesker, der søger ægte, nærværende relationer. I LinkedIns flinkeskole lærer du, hvordan du skaber relationer, der kan styrke både dit brand og forretning.

Quick-guide til krisekommunikation

Quick-guide til krisekommunikation

Krisekommunikation er en svær disciplin, og der er ingen facitliste til håndtering af en krise. Vi har derfor lavet en quick-guide til krisekommunikation, der kan hjælpe dig gennem nogle vigtige overvejelser i forhold til valg af retning i din krisehåndtering.

Video-guides

Hvad er inbound marketing?

Hvad er inbound marketing? Hos Publico tror vi på, at inbound marketing er fremtiden inden for digital kommunikation og markedsføring. Men det kan godt være liiiidt svært at forstå, hvad inbound egentlig er for en størrelse. Derfor har vi fået vores inbound Yoda, Casper, til at forklare det kort på to minutter.

Tips til en god LinkedIn-strategi

Uffe er super skarp på LinkedIn, og her giver han dig et par af sine tips til, hvor ofte han poster på LinkedIn, hvad han poster, og hvordan han bedst får flere relevante kontakter på LinkedIn med personlige meddelelser.

Er e-mail marketing stadig relevant?

Vi har et hav af kommunikationskanaler til rådighed i dag, og nogen kan måske fristes til at stille spørgsmål ved, om e-mailmarkedsføring stadig har en berettigelse. Det kan vi godt afsløre, at det har, og Jacob fortæller her, hvorfor.

Derfor skal du arbejde mere med video

Lær, hvorfor du skal bruge video i dit kommunikative markedsføringsmix. Vidste du for eksempel, at hvis du bruger ordet "video" i emnefeltet på dine e-mails, øges dine åbningsrater med 19 procent. og dine klikrater med 65 procent?

Årsmagasiner

Publico årsmagasin 2018

Årsmagasin 2018

Velkommen ind i maskinrummet.
I årsmagasinet kan du dykke lidt ned
i, hvad Publico egentlig er for en størrelse – både som leverandør og som arbejdsplads.

Vi håber, du vil læse med!

Publico årsmagasin 2017

Årsmagasin 2017

Med årsmagasinet tilbyder vi dig et lille indblik i, hvad vi arbejder med, og hvordan vores opskrift på succesfulde samarbejder med kunder og medarbejdere lyder.

God læselyst!