Employer branding: Sådan får du kvalificeret arbejdskraft

På webinaret bliver du klogere på, hvordan systematisk arbejde med employer branding kan styrke jeres evne til at tiltrække talent.

Hvad betyder corona-krisen for at tiltrække kvalificeret arbejdskraft? For udbud og efterspørgsel? For valg af strategi og metode? Måske overvejer du, om din virksomhed skal skabe et employer brand nu. I så fald kan jeg fortælle dig, at I allerede har et 😉 

Et employer brand er den samlede opfattelse af, hvordan din virksomhed er som arbejdsplads – i hovederne på nuværende medarbejdere, potentielle medarbejdere og virksomhedens andre kerneinteressenter. Employer branding er så det strategiske arbejde med konstant at forbedre det brand.

Se webinaret, og bliv klogere på:

  • hvad corona betyder for rekruttering
  • hvordan du lægger en employer branding-strategi
  • hvordan du udarbejder en employer value proposition
  • hvordan du arbejder systematisk med employee advocacy
  • hvilke kanaler du med fordel kan anvende for at få flere kvalificerede kandidater til din virksomhed.

Dato: Onsdag den 12. august 2020 kl. 9.20.

Varighed: 40 minutter

 

Dine oplægsholder er:

 LivSoelbergAndersen_rund-lille 

Liv Soelberg Andersen, udviklingschef og kommunikationsrådgiver