E-bog

Hent din workbook om Facebook-annoncering

Workbook: Kom i gang med Facebook-annoncering

Inden du kaster dig over annoncering på Facebook, er der en række strategiske overvejelser, du bør gøre dig: Hvad skal annonceleveringen optimeres efter? Hvem vil vi målrette annonceringen mod? Hvilket format skal annoncebilledet have? Det kan hurtigt virke overvældende og måske en smule uoverskueligt. For at gøre processen lettere for dig har vi derfor udarbejdet en workbook, der tager dig igennem de mange(!) opsætningsmulighed, du har som annoncør på Facebook.

I vores workbook introducerer vi dig for nogle af de mange overvejelser, du skal gøre dig som annoncør, og vi giver dig mulighed for at skrive dine strategiske kampagnebeslutninger ned undervejs.

Workbooken kan derfor fungere som en skabelon eller et arbejdsredskab, der hjælper dig med at holde styr på detaljerne i dine Facebook-kampagner.

Vi har opbygget skabelonen i overensstemmelse med Facebooks annoncemodul, så de overvejelser, du gør dig, og valg, du træffer, kan overføres en efter en i selve annoncemodulet. Efter at have udfyldt skabelonen fra ende til anden er du klar til at sætte din Facebook-kampagne op.

For at hente din workbook til annoncering på Facebook skal du blot udfylde vores formular.

Få vores workbook om Facebook-annoncering ved at udfylde formularen herunder.