Benyt retorik til at gøre din virksomhed interessant

Hent guiden og find ud af, hvordan du kan gøre dig selv, eller din virksomhed interessant med retorik.

Publico har lavet en e-bog. Den handler om at bruge greb fra den klassiske retorik til at gøre sig selv - eller sin virksomhed - mere interessant. Før Henrik Dahl blev valgt ind i Folketinget og endnu var kommunikationsrådgiver i Publico, nåede han at skrive e-bogen "Interessant".

Den handler om at bruge greb fra den klassiske retorik til at gøre sig selv - eller sin virksomhed - mere interessant. Den er en smule mere teoretisk, end hvad vi normalt publicerer. Men den er god. 

Selvom det er nærliggende at tro, at et PR-bureau forfatter praktiske how to-guides, er denne e-bog faktisk en teoretisk gennemgang af et par håndfulde retoriske greb – og en lettilgængelig forklaring på, hvad de betyder.

E-bogen er (dog) krydret med flere eksempler, der blandt andet illustrerer, hvordan bestemte retoriske greb kan benyttes i reklameøjemed.

 

Employees working together at a table