Du har valgt at hente content marketing-guiden for konsulenter. Smart træk.

Content marketing er som skabt til konsulentbranchen. Hent e-bogen, og find ud af hvorfor - og hvordan du kommer igang. 

Content marketing er en populær markedsføringsstrategi for virksomheder i alle brancher – ikke mindst i konsulentbranchen. Jo mere videnstung din organisation er, desto mere bør du overveje content marketing.

Her i denne e-bog giver vi dig en række gode råd til at komme i gang med at bruge din virksomheds bedste kort på hånden – konsulenterne – og deres viden til at opbygge relationer, opvarme leads og (på sigt) hæve salgstallene.

I løbet af 21 sider klæder e-bogen dig på til at hoppe på hovedet i content marketing-havet – uden at drukne:

  • Introduktion til content marketing − landmændenes Rolling Stone
  • Er det noget for os? Kærlig hilsen konsulentbranchen.
  • Hvordan kommer vi i gang? – cases, inspiration, tips og tricks
  • Practice what you preach – Hvordan bliver du en thought leader? 
  • Go! Go! Go!

 Joe Pulizzi, content marketing institute

Apropos content marketing – vi spurgte i efteråret 2015 Publico-panelet (bestående af ca. 500 kommunikatører) om deres erfaringer med content marketing.

Du kan se, hvad i de svarede i rapporten her.