Ingen billeder? Webversion

Don’t be Santa!

Julemanden ønsker sig en ny strategi i julegave… År efter år bruger den runde mand i rødt sammen med sin hær af nisser de første 11 måneder på at udarbejde artiglister og producere julegaver. Alt imens han tilsyneladende forestiller sig, at han ene (jule)mand kan nå at dele de rigtige gaver ud til de rigtige børn. Med én kane på bare én aften… Det er en bedaget kanalstrategi, der hvert år resulterer i traumatiserede børn og udmattede forældre i timelange byttekøer i Magasin.

 

Vi er ikke i tvivl om, at Julemanden har gode hensigter. Og Danser, Springer, Smukke, Konge, Komet, Amor, Torden, Lyn og Rudolf er uden tvivl ganske glimrende rensdyr. Men, kære Julemand: Du bruger simpelthen for lang tid på indholdsproduktion, mens du glemmer vigtigheden af distribution! Det er en om’er!

Don't be Santa. Læs i stedet vores forudsigelser for B2B-marketing i 2019, der blandt andet fortæller dig, hvorfor det er vigtigt, at du lægger en bedre distributionsstrategi end nissefar.

Temaet for årets sidste pip fra Balticagade er gaver – hvad ellers? Vi har for eksempel igen i år droppet julegaverne til vores kunder og i stedet givet lidt ekstra julefred til nogle, der har det særligt svært (også) i denne tid – nemlig brugerne hos Kirkens Korshær i Aarhus.

Men du skal selvfølgelig ikke snydes. Vi har samlet fire gange to timers tætpakket viden i form af vores fire gratis seminarer i januar og februar. Giv dig selv en julegave allerede nu, og reserver en plads, så du kommer bedst muligt fra start i 2019.

Vi har også taget et kig i vores data og pakket dette års mest populære indlæg på Publico-bloggen ind til dig.

Og så har vores gavmilde Excel-nisse Kristian suppleret sin i forvejen populære blogpost "10 Excel-tips, enhver marketing-type bør kende" med 10 nye tips. Så nu er der faktisk nok til, at du kan få det meste af juleferien til at gå med at afprøve de smarte Excel-funktioner på dine egne lister over gaver, der skal byttes. Hvis altså ikke Julemanden når at rette op på sin forfejlede strategi inden da.

Tænd op i pejsen, klap hunden, kys dine kære på kinden, og hav så for pokker en dejlig jul og et forrygende nytår!

 

 

Et kig i krystalkuglen: 2019 er distributionens år

content-distribution-strategies-nb

Content og SEO (ja, måske Voice Search) bliver gift. De får et barn sammen, som de døber "betalt annoncering". Det hele dokumenteres på video, som nådesløst fortsætter sin fremmarch. De slår sig ned på et solidt fundament af strategisk distribution.

Det skal du i 2019

Greatest hits på Publico bloggen i 2018 

2018

I vil have mere faglighed og mindre ananas i egen juice. Det er hvad vores 2018-data fortæller os. Modtaget.

Gik du glip af noget? Vi har samlet det bedste fra 2018 her.

Jeres favoritter i 2018

 

 

Driller regnearket? 20 uundværlige tips til Excel

GIF_tilrettet

Excel rimer ikke på kommunikatør... Derfor giver vi dig her 20 uundværlige tips, som (måske) vil ændre dit forhold til regneark for altid.

Bliv en ninja til Excel

Publico i medierne: Succes giver spalteplads

uffe nb2

Indtagelse af egen medicin, professionalisering, god ledelse og satsning på digital marketing er blandt årsagerne til Publicos succes. Og til, at vi for nylig havnede i spalterne i Jysk Fynske Mediers erhvervstillæg Erhverv+. 

Derfor er vi lidt stolte

 

 

 

Åbningstider i juleferien: Der er ingen 

Glædelig jul

Vores juleklippekompetencer kan vi tydeligvis ikke prale for højt af… Det skal imidlertid ikke afholde os fra at jule i stor stil. Så det gør vi. Faktisk helt frem til 3. januar.

Se, hvordan du ikke fletter en stjerne

Hvis du får behov for hjælp imellem 21. december og 3. januar, kan du bare ringe eller skrive til Uffe: +45 23 48 66 74 / uffe@publico.dk

Glædelig jul og godt nytår til dig og dine!

 

Her er en linje tekst – den er hvid
 
 
High five for at åbne – stort kram for at klikke!
 
 julegran
 
Kontakt Publico
  Publico Kommunikation 
  Balticagade 7
  DK 8000 Aarhus
  +45 86 19 72 15
  www.Publico.dk 
  Hejsa@Publico.dk

  Du modtager denne e-mail, fordi du er sød.

  Vælg selv, hvilke e-mails du vil modtage fra Publico
  Afmeld e-mails fra Publico  

   Like       

    Tweet       

    Del       

    Videresend