Guide: Sådan får din virksomhed succes på Instagram

Lange salgscyklusser, komplekse købsbeslutninger og nørdede dimsedutter rimer ikke just på Instagram og et lækkert æstetisk og visuelt univers.

Tværtimod bliver Instagram oftest karakteriseret som en klassisk B2C-kanal, hvor brands kan flashe deres flotte livsstilsprodukter. Men med mere end 1 milliard brugere på verdensplan og et setup, hvor man kan kommunikere direkte med sine følgere, rummer det sociale medie et stort marketingpotentiale for B2B-virksomheder.

Yes, we said it.

B2B-virksomheder kan også bruge Instagram – og endda uden nødvendigvis at skulle kaste kæmpestore marketingbudgetter efter indsatsen. Det handler blot om at vide, hvordan man skal bruge kanalen. Så hvordan skaber man som B2B-virksomhed eller organisation værdi for sit brand på Instagram?

I denne guide kan du dykke ned i:

  • hvorfor du som virksomhed skal bruge krudt på Instagram
  • hvordan Instagram kan være en integreret del af dit marketing-miks
  • hvordan du kommer i gang og får succes på Instagram
  • hvordan du holder styr på væksten og måler performance
  • hvordan du annoncerer på Instagram

 

Du udfylder blot formularen, og så kvitterer vi med guiden, der får dig godt i gang med Instagram. Go! Go! Go!