Derfor skal du bruge e-mail marketing

En e-mailadresse er marketings vigtigste valuta. Og e-mail marketing er stadig en af de mest effektive kanaler til at få dit budskab ud.

Hent e-bogen, og få 7 gode grunde til, at e-mail marketing får din forretning til at vokse.

E-mail er et tussegammelt medium – faktisk lige så gammelt som internettet. Alligevel fortsætter e-mail med at vise sit værd. Den simple forklaring på successen er, at det virker. Undersøgelser viser, at for hver krone du investerer i e-mail marketing, får du 38 kroner tilbage. Det er altså en væsentlig højere return on investment end de fleste andre marketing-discipliner, herunder markedsføring via søgeord, sociale medier samt betalte reklamer.

I denne e-bog får du 7 gode grunde til at bruge kræfter på god e-mail marketing. Send den meget gerne til din chef, hvis han eller hun også skal overbevises om e-mailens effektivitet.

 

Studier (grafen herunder) viser, at 72 pct. foretrækker at modtage salgsrelateret indhold på mail. Kun 17 pct. foretrækker at modtage salgsrelateret indhold på de sociale medier.

skaermbillede-2016-04-06-113727_750x490