K-tjek

Publicos gratis K-tjek er en kombination af et online-spørgeskema og en (frivillig) personlig feedback-samtale med en Publico-konsulent.

Spørgeskemaet giver i sig selv ingen endegyldige svar på, om du er købt eller solgt. Kvaliteten af en virksomheds kommunikation skal jo altid måles i forhold til de forretningsmål, den skal understøtte.

Spørgeskemaet er udviklet som et dialogværktøj, der kan strukturere samtalen om strategisk kommunikation – internt i virksomheden eller med en konsulent (fx Publico). 

Klik direkte videre til spørgeskemaet

Her finder du vores content-guf og lidt ananas-i-egen-juice

Sådan bliver du en god formidler: Tal til både hjerte og hjerne

Af Sabine Mensel den 16. november 2017

Video: Hvordan bygger du den gode historie op, når du skal formidle et budskab til kunder, potentielle kunder eller medarbejdere?

Læs mere

Kategorier: Kernefortælling

Var det noget med en temadag eller et foredrag om bosætning?

Af Uffe Lyngaae den 13. november 2017

Publicos udviklingschef og kommunikationsrådgiver, Liv Soelberg Andersen, holdt i sidste uge inspirationsoplæg på Work-Live-Stays årsmøde for kommuner i Syddanmark. 

Læs mere

Kategorier: Bosætning, Branding, Kommunebranding

Sådan kommer du i gang med video

Af Joan Jensen den 10. november 2017

Her får du en håndfuld af Publicos bedste tips og tricks til, hvordan du kan producere lækker video til for eksempel dine B2B-nyhedsbreve.

Læs mere

Kategorier: Content marketing, Video

Inspiration til videoformater for B2B

Af Joan Jensen den 10. november 2017

Lad kreativiteten få frit løb, når du udtænker formatet til din næste video. Er det et interview med direktøren, en animeret forklaringsfilm eller måske en skærmoptagelse, der bedst får budskabet ud og giver mest værdi for jeres målgruppe? Her får du inspiration til videoformater for B2B-virksomheder.

Læs mere

Kategorier: Content marketing, Video

Det siger B2B-virksomheder om video

Af Joan Jensen den 9. november 2017

Video får hver dag mere og mere magt på nettet. Kloge hoveder vurderer, at 80 pct. af nettrafikken i 2020 vil bestå af video. Og det er ikke kun kattevideoer – samme tendens finder sted inden for B2B-marketing. Nutidens – og især fremtidens – købere vil langt hellere orientere sig via video end via tekst. Derfor bør video være en essentiel del af din content marketing-værktøjskasse.

Vi har spurgt nogle af vores video-kunder om deres erfaring med at bruge video i content marketing-mixet. Her er, hvad de fortæller os:

Læs mere

Kategorier: Content marketing, Video

Sådan bliver du virksomhedens video-vært

Af Marie Bjerre Birkholm den 7. november 2017

Tør du lægge ansigt til dit budskab? Hvis du gør, kan en personlig video faktisk være mere tillidsvækkende end en artikel eller en video uden dig. Men jeg er jo ingen linselus, tænker du.

Måske, siger vi. Her er vores fem bedste råd til at præs(en)tere foran kameraet

Læs mere

Kategorier: Content marketing, Video

Derfor skal din video have en vært

Af Joan Jensen den 5. november 2017

Der er mange gode grunde til at have en vært i din video. Den største fordel er, at værten kan skabe identifikation hos seeren og højne troværdigheden af videoen og dens budskaber. 

Læs mere

Kategorier: Content marketing, Video

3 tricks: Sådan finder du virksomhedens gode budskaber

Af Sabine Mensel den 19. oktober 2017

Video: Har du styr på, hvordan du finder ind til kernen af de gode budskaber i din virksomhed? Tryk play, og hør vores historiefortæller Marie dele ud af sine tips og tricks.  

Læs mere

Kategorier: Kernefortælling

Det begynder med ’why’: Hvorfor eksisterer jeres virksomhed?

Af Thomas Wilhelmsen den 28. september 2017

Alle virksomheder har en skarp fortælling som fast holdepunkt i deres kommunikation. En fortælling, der på 30 sekunder beskriver virksomhedens formål. Og I har selvfølgelig jeres på skrift og rygrad. Nej? Så læs med her.

Læs mere

Kategorier: Content marketing, Kernefortælling, Strategi

Sådan skriver du din kernefortælling – helt kort

Af Jane Skovbo den 27. september 2017

Alle virksomheder har en kernefortælling. Men har I har sat ord på den og nedfældet den på papir i form af klare, handlingsorienterede budskaber?

Læs mere

Kategorier: Branding, Kernefortælling

Mest populære indlæg

Få vores guldkorn direkte i din indbakke